2008-04-26, 15:57
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolie11
Och vad fan sysslar SAF med när han gör sitt tredje byte. 60-65 minuten och plockar av anderson just när united börjar komma fram mer och mer. känns som han har dåligt självförstroende nu

Även fast det är lätt med facit i hand så håller jag med. Man får ändå förstå att ett kryss i princip hade säkrat titeln, men så lamt när Ferguson går ut innan matchen och säger att de spelar för vinst och sen säkrar hemåt med 30 min kvar. Sen så är nog Ferguson en något bättre manager än vad jag är.
Citera
2008-04-26, 15:57
Medlem
WeeMans avatar
Nu lever ligan igen. Riktigt rolig match.

tycker att domaren hanterade matchen bra. Det hade kunnat spåra ur rejält.
Citera
2008-04-26, 15:59
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Även fast det är lätt med facit i hand så håller jag med. Man får ändå förstå att ett kryss i princip hade säkrat titeln, men så lamt när Ferguson går ut innan matchen och säger att de spelar för vinst och sen säkrar hemåt med 30 min kvar. Sen så är nog Ferguson en något bättre manager än vad jag är.

Men man kan inte säkra med 30 kvar. mangräver sin egen grav och låter chelski bygga mer och mer anfall. united kommer upp de också men det blir kontringar. skulle snara behövt ta över spelet mer som vi var på väg att göra
Citera
2008-04-26, 16:00
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Drogba är en spelare jag börjar få mer och mer svårt för, vilken jävla pajas! tror han att han är en "gansta" i detroits ghetto eller?

Alltid stört mig enormt på honom. Känns som en dryg och arrogant snubbe. Dock kan ingen ta från honom att han är en riktigt bra fotbollsspelare.

Alla som gnäller på att Ronaldo filmar, såg ni Drogba idag? Hade Ronaldo gjort samma sak hade det funnits 300 gnälliga inlägg om hur mkt Ronaldo filmar.
Citera
2008-04-26, 16:01
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Men man kan inte säkra med 30 kvar. mangräver sin egen grav och låter chelski bygga mer och mer anfall. united kommer upp de också men det blir kontringar. skulle snara behövt ta över spelet mer som vi var på väg att göra

Ja, jag håller med dig. Men hade vi hållit 1-1 så hade du nog inte sagt någonting om du förstår vad jag menar. Det är en chansning man får ta, ibland går den hem och ibland inte. Men med facit i hand så borde Ferguson fortsatt precis som det var eftersom vi började ta över spelet.
Citera
2008-04-26, 16:03
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ja, jag håller med dig. Men hade vi hållit 1-1 så hade du nog inte sagt någonting om du förstår vad jag menar. Det är en chansning man får ta, ibland går den hem och ibland inte. Men med facit i hand så borde Ferguson fortsatt precis som det var eftersom vi började ta över spelet.

Hade vi KLARAT 1-1 så hade jag fortfarande kritiserat bytet. gjorde det direkt det kom och gör det ännu. Annars kanske vi tom hade haft 1-1 och haft trycket och kanske tom vunnit...
Citera
2008-04-26, 16:09
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Blåste inte domarn oerhört många felaktiga offsides idag? Minst 2 stycken kunde blivit klara frilägen.
Citera
2008-04-26, 16:13
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Hade vi KLARAT 1-1 så hade jag fortfarande kritiserat bytet. gjorde det direkt det kom och gör det ännu. Annars kanske vi tom hade haft 1-1 och haft trycket och kanske tom vunnit...

Okej då. Jo jag blev själv besviken när han tog ut Anderson, och sätter in O'Shea? Hade inte klagat om de hade fått 1-1 dock. Men ingen renodlad anfallare på planen och ingen central offensiv mittfältare, hur ofta ser man ett sånt United? Alldeles för fegt när man gått ut innan matchen och sagt att man går för vinst.

Sen måste man ju erkänna att det var flyt som avgjorde matchen, 1-1 hade varit ett ganska rättvist resultat, men sådan är fotbollen.

Besviken på Giggs och Nani idag. Giggs håller verkligen inte längre och Nani är alldeles för ojämn. Måste lösas till nästa säsong.
Citera
2008-04-26, 16:19
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Okej då. Jo jag blev själv besviken när han tog ut Anderson, och sätter in O'Shea? Hade inte klagat om de hade fått 1-1 dock. Men ingen renodlad anfallare på planen och ingen central offensiv mittfältare, hur ofta ser man ett sånt United? Alldeles för fegt när man gått ut innan matchen och sagt att man går för vinst.

Sen måste man ju erkänna att det var flyt som avgjorde matchen, 1-1 hade varit ett ganska rättvist resultat, men sådan är fotbollen.

Besviken på Giggs och Nani idag. Giggs håller verkligen inte längre och Nani är alldeles för ojämn. Måste lösas till nästa säsong.

Nej, jag hade inte heller klagat på 1-1, men det känns lite som SAF fegar ur mer hela tiden och förlorar på de fega dragen

Giggs håller inte alls längre och Nani är bra när vi har mer boll, matcher som idag har han en tendens att bli nervös när han får bollen
Citera
2008-04-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
CHELSEA, CHELSEA, CHELSEA!

CHELSEA, CHELSEA, CHELSEA.

CHELSEA, CHELSEA, CHELSEA!

Vilken jävla match! Ballack bis der könig!

Stjevas räddning i slutet är värd en medalj.

Billig straff samt väldigt tur med frilägen som felaktigt blåstes av för offside.

Hur kan han blåsa offside för det där? Billiga offsides samt en straff. Var lika mycket straff när Carrick blir nersparkad i straffområdet.

Så, då är Rooney +Vidic borta, bra jobbat Chelsea.
Citera
2008-04-26, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Billig straff samt väldigt tur med frilägen som felaktigt blåstes av för offside.

Hur kan han blåsa offside för det där? Billiga offsides samt en straff. Var lika mycket straff när Carrick blir nersparkad i straffområdet.

Så, då är Rooney +Vidic borta, bra jobbat Chelsea.

En enkel skillnad, Carricks var inte straff men däremot var det hands på honom. Några felaktiga offsides som ledde till klara frilägen, men sånt händer i varje match numera.
Citera
2008-04-26, 16:43
Medlem
_Jago_s avatar
Undrar om Mr Grant fattat att han ska spela med Ballack från start. United har ju fortfarande det i egna händer, och segrar på de två sista matcherna ska inte vara så svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in