2008-02-07, 16:41
Medlem
Jag bara undrar vad Portsmouth tänkte på innan transferfönstret öppnade. Varför de ville byta bort ligans tredje bästa målskytt för ett par medelmåttor som Baros och Defoe. Vad tror de att de ska uppnå med såna dumheter?

Hoppas mexikanen Castillo blir skadefri och kan spela för City så fort som möjligt. Han visade upp imponerande balans och koordination med bollen i Copa America ifjol. Ska bli kul att se hur hans spel går hem i England.
Citera
2008-02-07, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Jag bara undrar vad Portsmouth tänkte på innan transferfönstret öppnade. Varför de ville byta bort ligans tredje bästa målskytt för ett par medelmåttor som Baros och Defoe. Vad tror de att de ska uppnå med såna dumheter?

Hoppas mexikanen Castillo blir skadefri och kan spela för City så fort som möjligt. Han visade upp imponerande balans och koordination med bollen i Copa America ifjol. Ska bli kul att se hur hans spel går hem i England.

Jadu, bra fråga. Ganska dum affär. Baros har de bara lånat.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-02-07 kl. 16:49.
Citera
2008-02-07, 19:01
Medlem
Det enda riktigt imponerande resultatet av Mourinho är vinsten i Champions League med Porto.
Citera
2008-02-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Why? Förmodligen en av de absolut bästa i hela världen.
Precis min poäng.
Det enda han egentligen lyckades med var att vinna CL med Porto.
Citera
2008-02-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Precis min poäng.
Det enda han egentligen lyckades med var att vinna CL med Porto.

det enda? att vinna cl med porto är väll något riktigt stort?
Citera
2008-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bauerczx
det enda? att vinna cl med porto är väll något riktigt stort?
Ja men han har inte precis imponerat i Chelsea trots att han fick världens kanske bästa trupp.
Citera
2008-02-07, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ja men han har inte precis imponerat i Chelsea trots att han fick världens kanske bästa trupp.

Tog laget från en femte plats till att vinna ligan (vilket Chelsea inte hade gjort på 50 år) två år irad vann dem dessutom. Och ta sig till semifinal i CL.

Kalla det dåligt om du vill, men de flesta med hjärna skulle nog säga att det är bra gjort. Dessutom vunnit FA-cupen och ligacupen med laget.
Citera
2008-02-07, 20:10
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Tog laget från en femte plats till att vinna ligan (vilket Chelsea inte hade gjort på 50 år) två år irad vann dem dessutom. Och ta sig till semifinal i CL.

Kalla det dåligt om du vill, men de flesta med hjärna skulle nog säga att det är bra gjort. Dessutom vunnit FA-cupen och ligacupen med laget.
Första gången jag faktist håller med dig, Jag med många andra tycker att han gjorde ett väldigt bra jobb att få spelarna ihop spelade så snabbt och vinna ligen 2 år i rad.
Citera
2008-02-07, 20:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Finns det ngn utländsk tränare eller tränare överhuvudtaget som tagit PL direkt på första försöket? Att göra om det året därpå var oxå imponerande. Självklart spelade spelarna men Mourinho lyfte laget till toppen efter att ha varit en klubb som påminde mycket om Tottenham och Newcastle. 5 titlar på 3 år säger sig självt...
Citera
2008-02-07, 20:40
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Finns det ngn utländsk tränare eller tränare överhuvudtaget som tagit PL direkt på första försöket? Att göra om det året därpå var oxå imponerande. Självklart spelade spelarna men Mourinho lyfte laget till toppen efter att ha varit en klubb som påminde mycket om Tottenham och Newcastle. 5 titlar på 3 år säger sig självt...
Nej, lär det inte finnas. Men då lär det inte heller varit någon som haft de förutsättningarna heller (notera, tycker fortfarande det är bra jobbat av Jose). Mm, ni var en klubb i klass med Tottenham och Newcastle, och visst var det väl så att Chelsea var påväg i konkurs när Roman köpte? Mitt minne är inte vad det borde.
Citera
2008-02-07, 20:51
Medlem
7 avbytare i PL nästa säsong ska tydligen vara bekräftat. Bra nyheter enligt mig, kommer hjälpa klubbarna att ta fram egna talanger.

Edit: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3118251,00.html
Senast redigerad av joppepoppe 2008-02-07 kl. 20:56.
Citera
2008-02-07, 20:55
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Nej, lär det inte finnas. Men då lär det inte heller varit någon som haft de förutsättningarna heller (notera, tycker fortfarande det är bra jobbat av Jose). Mm, ni var en klubb i klass med Tottenham och Newcastle, och visst var det väl så att Chelsea var påväg i konkurs när Roman köpte? Mitt minne är inte vad det borde.

Jo Chelsea var på väg i konkurs när Roman tog över. Vilken lottovinst det var...

Det finns en anledning till att JM hade förutsättningarna. Det heter att man tidigare visat att man kan träna ett lag framgångsrikt. JM gick den traditionella vägen från en smålagstränare till storklubbstränare och han gjorde det framgångsrikt. Då får man chansen hos dom "stora".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in