2008-01-20, 22:15
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Titus Bramble!? Herregud. När lägger han av?

Ahhh, underbar kille, stort tack till honom idag.

Seg match för Everton annars, Wigan hade det mesta i första delen av första halvlek.

Everton var dock klassen vassare än Wigan och lyckades väl med sitt mål, 3 sköna poäng.

Och tack till West Ham som snodde poäng borta mot city.
Citera
2008-01-21, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjunar
Usch va ja tycker illa om Lee Bowyer
Synd att West Ham spela lika idag , dock väldigt snyggt mål av Cole.

Han blev förbannad på Ljungberg flera gånger för att han inte fick bollen.
Citera
2008-01-21, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Titus Bramble!? Herregud. När lägger han av?
Jag har länge hävdat att han är den absolut sämsta spelaren i PL som får speltid. Därför tyckte jag det var lite kul att det var han som fixade så att Liverpool tappade 2 poäng för någon vecka sedan.
Citera
2008-01-21, 12:19
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Jag har länge hävdat att han är den absolut sämsta spelaren i PL som får speltid. Därför tyckte jag det var lite kul att det var han som fixade så att Liverpool tappade 2 poäng för någon vecka sedan.
Han är den absolut sämsta, punkt.
Citera
2008-01-21, 14:06
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Han är den absolut sämsta, punkt.
Tveksamt, enligt mig finns det några fler. Kewell och Viduka kandiderar också.
Citera
2008-01-21, 14:21
Medlem
Dugarrys avatar
Förutom den grova missen så tyckte jag faktiskt inte Bramble gjorde bort sig så mycket. Jag påstår inte att han var särskilt skicklig eller stabil, men han såg knappast inte ut som en kandidat för sämsta spelaren. Sen får han nog skylla lite gräset också i tillbakapasset, Premier Leagues sämsta gräsmatta finns i Wigan. Sen är det faktiskt ganska vanligt att backar brukar slarva med bollen är AJ kommer farandes bakifrån, kommer ihåg West Ham borta senast som exempel.
Citera
2008-01-21, 14:54
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugarry
Förutom den grova missen så tyckte jag faktiskt inte Bramble gjorde bort sig så mycket. Jag påstår inte att han var särskilt skicklig eller stabil, men han såg knappast inte ut som en kandidat för sämsta spelaren. Sen får han nog skylla lite gräset också i tillbakapasset, Premier Leagues sämsta gräsmatta finns i Wigan. Sen är det faktiskt ganska vanligt att backar brukar slarva med bollen är AJ kommer farandes bakifrån, kommer ihåg West Ham borta senast som exempel.

Bramble la ju en smörpass till Citys Geovanni i höstas med så skylla på gräset var väl att ta i
Citera
2008-01-21, 14:59
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Bramble är klart den sämsta försvararen tillsammans med Chris Baird.
Citera
2008-01-21, 16:45
Bannlyst
På tal om försvarare. Jag har sett alla matcher som visats på TV iår (förutom när flera matcher gått samtidigt) jag har även följt spanska och italienska ligan så mycket som det gått. Inte för att jag är Unitedfan eller så, men är inte Rio Ferdinand just nu världens bästa försvarare? Det är egentligen helt otroligt hur bra han har varit iår, och inte fått mycket uppmärksamhet. Han har dessutom höjt sig betydligt inför denna säsong. Han dominerar mer i luften, gör mindre misstag och tar mer beslut som går rätt. Han har inga svagheter som spelare - han är en ledare, bra poå huvudet, perfekta tacklingar, snabb, placeringssäker och otroligt bra teknik.

Hans match mot Liverpool var den bästa jag sett av en individ sedan Glenn Hyséns match i landslaget.

När han och Vidic har spelat tillsammans så har de släppt in 7(!) mål i ligan på 23 matcher. Det är helt otroligt. Nu har jag inte koll på CL statistiken, men jag minns att United höll nollan tills de ledde gruppen tillräckligt för att redan ha säkrat en slutspelsplats, och då fick några ynglingar hoppa in.

Han bara MÅSTE vara den bästa. Enligt mig så är han värd priset världens bästa spelare, precis som Cannavaro var 2006, dock kommer han aldrig få det, eftersom man måste spela i Real Madrid, Juventus, Barcelona eller Milan för att få det.

Har jag rätt eller är jag bara färgad?
Citera
2008-01-21, 16:57
Medlem
Jorå, iår har han varit riktigt bra tillsammans med Vidic! Han är en riktig vinnarskalle också, när united låg under mot Reading nu i helgen så börjar han trycka uppåt själv och vara nästan som en tredje anfallare ^^

Inte så bra koll på andra ligor men i PL är han absolut i topp!
Citera
2008-01-21, 17:02
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
På tal om försvarare. Jag har sett alla matcher som visats på TV iår (förutom när flera matcher gått samtidigt) jag har även följt spanska och italienska ligan så mycket som det gått. Inte för att jag är Unitedfan eller så, men är inte Rio Ferdinand just nu världens bästa försvarare? Det är egentligen helt otroligt hur bra han har varit iår, och inte fått mycket uppmärksamhet. Han har dessutom höjt sig betydligt inför denna säsong. Han dominerar mer i luften, gör mindre misstag och tar mer beslut som går rätt. Han har inga svagheter som spelare - han är en ledare, bra poå huvudet, perfekta tacklingar, snabb, placeringssäker och otroligt bra teknik.

Hans match mot Liverpool var den bästa jag sett av en individ sedan Glenn Hyséns match i landslaget.

När han och Vidic har spelat tillsammans så har de släppt in 7(!) mål i ligan på 23 matcher. Det är helt otroligt. Nu har jag inte koll på CL statistiken, men jag minns att United höll nollan tills de ledde gruppen tillräckligt för att redan ha säkrat en slutspelsplats, och då fick några ynglingar hoppa in.

Han bara MÅSTE vara den bästa. Enligt mig så är han värd priset världens bästa spelare, precis som Cannavaro var 2006, dock kommer han aldrig få det, eftersom man måste spela i Real Madrid, Juventus, Barcelona eller Milan för att få det.

Har jag rätt eller är jag bara färgad?
Precis...
Citera
2008-01-21, 17:29
Medlem
Krooked.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
PEnligt mig så är han värd priset världens bästa spelare, precis som Cannavaro var 2006, dock kommer han aldrig få det, eftersom man måste spela i Real Madrid, Juventus, Barcelona eller Milan för att få det.

Kanske dags att han byter upp sig till de bättre ligorna då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in