Blackburn kan bli tufft, speciellt nu när vi saknar Rooney. Men jag tror det blir en seger med 2-0. Hoppas Fergie ställer upp med både Tevez och Saha och inte opta för en uppställning med Tevez som ensam forward. Blir så jävla trubbigt då.
Är det förresten någon som vet en torrent-sida där man kan ladda hem PL-matcher osv? Jag missar ju Uniteds match idag
TorrentLeech brukar slänga upp PL-matcher då och då. Annars är mininova ett säkert kort, dock går det seeeeegt som fan.
Angående egna produkter etc. i Man United.
Födda i Manchester och fostrade i United:
G. Neville
P. Neville
P. Scholes
W. Brown
N. Butt
Lite mindre kända:
P. Bardsley
D. Simpson
A. Eckersley
Fostrade i United:
Alla nämnda ovan
D. Beckham
R. Giggs
J. Greening
R. Savage
C. Eagles
D. Gibson
J. O'Shea
D. Fletcher
Orättvist, men jävla skönt. Problemet med Cheslea är att dom har hela matchen, men det känns aldrig ritkigt farligt när de kommer. Lampard hade ett avslut i första och Drogba hade en miss precis i slutet av första, sen var det en räddning på mållinjen av Hibbert, men annars kändes det rätt lugnt.
Fyfan vad jag stör mig på Nani o co dom kan fan inte stå upp och spela fotboll!
Oväntat med den kommentaren. Ska du inte gnälla lite på Ronaldo också när han ändå gör två mål. Och är jätteelak och får Blackburns kapten att glida in i reklamskyltarna?
Haha, united fansen vaknar direkt och börjar komma med sina dåliga ursäkter, hela united är ett gäng balett dansöser! dom kan ju inte stå på benen, och jag blev väldigt för vånad över hur mycket Giggs låg ner!
Oväntat med den kommentaren. Ska du inte gnälla lite på Ronaldo också när han ändå gör två mål. Och är jätteelak och får Blackburns kapten att glida in i reklamskyltarna?
Ronaldo borde fått rött kort! han gör det med flit