2007-11-03, 16:56
Bannlyst
Alla glömmer att Grant förlorade i premiären mot United.
Citera
2007-11-03, 16:59
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Alla glömmer att Grant förlorade i premiären mot United.
Det var bara en uppvärmnings match
Citera
2007-11-03, 17:06
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolie11
är du dum på riktigt? eller bara fransman?

varför skulle anderson filma? om du menar när han blir tacklad av cesc? ful tacklang, nada boll!!

..Och det var den enda sekvensen i matchen?

Skönt lag vi börjat att bygga på. Skönt med så många framtidsmän. Härligt.
Citera
2007-11-03, 17:30
Medlem
camejos avatar
Tycker manu var det lite bättre laget, med flest heta målchanser. Så jag är mycket nöjd med en pinne idag
Citera
2007-11-03, 17:31
Medlem
Emp-snubbes avatar
Var det propagandafotboll?
Citera
2007-11-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
En liten flashback på när United spräckte Arsenals nolla, som jag trodde skulle hända idag igen. En bra filmning, om det nu finns sådana, men fortfarande äcklig. Och nej, alla filmar inte.

Men Henry/Lehman mfl filmar ju inte. Det har vi bevisligen sett också. När man spräckte nollan idag så var det ju straff om bollen inte gått i mål. Sen att Arsenalfansen har mage att gnälla på domaren i dagens match. Anderson filmar hela tiden, precis som Ronaldo. Har du någonsin sett VP stå på benen?
Citera
2007-11-03, 18:08
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Skojar du eller?
Vem tror du lärde dem spelsystemet? Kan det månne varit Mourinho?

Det är gulligt av dig att ha så höga tankar om spelarna, men att ett lag skulle funka utan tränare... Det funkar inte riktigt så.
Mourinho är inte tränare längre, de spelar ett annat spel som är roligare att se på.

Jole är inte direkt objektiv gällande Mourinho, men du måste väl ändå inse att laget har spottat upp sig rejält sedan portugisen drog.
Är det verkligen en så dålig analys. Laget hade kört fast och spelarna var helt inställda på att "the special one" skulle ge den förlösande ordern. De var vana vid att han gick in och styrde upp vid en låsning i spelet. När han drog så blev det plötsligt ett annat läge där spelarna fick spela mer avslappnat och improvisera och vips så löstes knuten upp och laget bara vinner och vinner.
Det KAN vara så. Hitills har jag bara bevis för att Chelsea är bättre utan Mourinho.
Citera
2007-11-03, 18:09
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Mourinho är inte tränare längre, de spelar ett annat spel som är roligare att se på.

Jole är inte direkt objektiv gällande Mourinho, men du måste väl ändå inse att laget har spottat upp sig rejält sedan portugisen drog.
Är det verkligen en så dålig analys. Laget hade kört fast och spelarna var helt inställda på att "the special one" skulle ge den förlösande ordern. De var vana vid att han gick in och styrde upp vid en låsning i spelet. När han drog så blev det plötsligt ett annat läge där spelarna fick spela mer avslappnat och improvisera och vips så löstes knuten upp och laget bara vinner och vinner.
Det KAN vara så. Hitills har jag bara bevis för att Chelsea är bättre utan Mourinho.

Har startelvan förändrats nämnvärt sen JM drog? Jag har inte så bra koll på Chelsea som ni ser.
Citera
2007-11-03, 18:18
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Men Henry/Lehman mfl filmar ju inte. Det har vi bevisligen sett också. När man spräckte nollan idag så var det ju straff om bollen inte gått i mål. Sen att Arsenalfansen har mage att gnälla på domaren i dagens match. Anderson filmar hela tiden, precis som Ronaldo. Har du någonsin sett VP stå på benen?
Okej? Fattar inte.

Har aldrig sagt att Henry/tysken inte filmar eller att Anderson gör det hela tiden (några peakar om Ronaldo hör till vardagen däremot). Inte heller gnällt på domaren. Visst faller säkert VP lätt, men vad vill du komma fram till? Att alla filmar?
Citera
2007-11-03, 18:19
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Henry spelar numera i Barcelona.
Citera
2007-11-03, 18:31
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Visst har det varit mer "underhållande" fotboll vad det nu betyder. Jag har sagt det till dig innan och jag ska nog behöva upprepa det. Om CFC vinner 6 eller mer titlar på en treårsperiod så ska jag skriva på om att CFC har tagit ett steg framåt efter Mourinho.

Laget hade kört fast efter 6 omgångar? Den analysen håller inte...
Citera
2007-11-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Okej? Fattar inte.

Har aldrig sagt att Henry/tysken inte filmar eller att Anderson gör det hela tiden (några peakar om Ronaldo hör till vardagen däremot). Inte heller gnällt på domaren. Visst faller säkert VP lätt, men vad vill du komma fram till? Att alla filmar?

Men när du lägger upp den filmen så får du ju räkna med kommentarer som min. Slutsatsen är iaf, alla lag har spelare som filmar/lägger sig för att vinna. Och innan man gnäller på andra ska man isf även ta med de inslagen i egna laget som lägger sig.

Tråkigt att matchen slutade som den gjorde, men Gallas spelade iaf 1-1

Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Henry spelar numera i Barcelona.

Visst gör han det men där har han inte filmat lika mycket som i England (ännu)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in