• 2
  • 3
2012-02-13, 18:26
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stegamage
asså jag har letat o letat efter denna här snusen nu i snart en månad i malmö o kan fan inte finna den.
helt jävla sjukt. Jag vill ha den i lös IDAGGGGGGGGGG, men nä den finns inte, inte ens på TOBAKS affärer där dom ska ha sådant för fan. fan vad sne jag blir. Prob wiskey is the shit ! o jag vill ha det NU, och om du bor malmö o vet vart den säljs snälla skicka ett pm eller vad som skriv här, skulle gärna vilja köpa 2 stockar på en gång nu !!
Kolla på en välsorterad Statoil. Eller så beställer du på internet om du endå ska köpa två stockar kan du ju slänga på en extra stock så blir det fri frakt.
Citera
2012-02-27, 17:13
Medlem
Cornholio.s avatar
Köpte en dosa idag på statoil. Riktigt gott snus! Ska absolut köpa det här snuset fler gånger!
Citera
2012-10-05, 05:10
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stegamage
asså jag har letat o letat efter denna här snusen nu i snart en månad i malmö o kan fan inte finna den.
helt jävla sjukt. Jag vill ha den i lös IDAGGGGGGGGGG, men nä den finns inte, inte ens på TOBAKS affärer där dom ska ha sådant för fan. fan vad sne jag blir. Prob wiskey is the shit ! o jag vill ha det NU, och om du bor malmö o vet vart den säljs snälla skicka ett pm eller vad som skriv här, skulle gärna vilja köpa 2 stockar på en gång nu !!

så svårt är det väl inte hittar jag den i lilla Oskarshamn så lär du hitta den i Malmö prata med dina polare om de sett den? eller kika in på snusbolaget där finns den nog önskar lycka till
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in