2008-07-18, 19:47
Medlem
rezzs avatar
Guitar Hero III

Jag kan inte spela Guitar Hero av någon mystisk anledning. Senast ja la in det funka det bra.
Jag har denna relle: http://thepiratebay.org/tor/3981555/Guitar_Hero_III_Legends_Of_Rock_%5BPCDVD%5D%5BMULT I5%5D.

Saken är att när ja klickar på ikonen så kommer man in i spelet, men bilden skakar och hoppar och allting hackar. Givetvis har ja laddat hem senaste grafikdrivrutinerna. (Radeon Xpress 1100.)

EDIT: Har patchat till senaste.

EDIT2: Ljudet funkar fint.
Citera
2008-07-19, 14:15
Medlem
quinns avatar
Snabb fråga.

Går spelet The Warriors, gjort för xbox att spela på xbox360?
Citera
2008-07-19, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinozo
Du vet ladda ner är olagligt, samt vara inne på flashbacks forum är olagligt.
Att "ladda ner" är absolut inte olagligt. Kan inte tänka mig att det skulle vara olagligt att vara inne på flashback heller? källa på sånt tack!
Citera
2008-07-19, 15:09
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Snabb fråga.

Går spelet The Warriors, gjort för xbox att spela på xbox360?

Ser inte ut som det;

http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
Citera
2008-07-19, 15:54
Avslutad
Detta är säkert en återkommande fråga, men har någon lyckats klara Polis 3?

Det har legat och skräpat hemma länge nog, så för ett par dagar sedan bestämde jag mig för att spela det, och klara det denna gången.
Men precis som sist fastnar jag, denna gången i Akt 2. Jag har förhört samtliga personer, kontrollerat ledtrådar och knackat dörr men kammar noll.

Verkar ha missat någon detalj någonstans, men var? Har nog stirrat mig blind på det.
Har någon nåt tips, eller en länk med värdefull information?

tacksam för svar
Citera
2008-07-19, 18:00
Medlem
Baldur's Gate: TotSC problem

Tjenare!

Jag har köpt en samlingsbox med de båda Baldur's Gatet spelen + de båda expansionerna och jag installerade precis 1:an och Tales of the Sword Coast, men när jag ska starta det så står det att det bara fungerar på ett engelskt operativ system.

Går det att lösa på något sätt så man kan lira detta på ett svenskt Windows Vista?

Sen undrar jag även om det spelar någon roll om man installera 1:an + TotSC och lirar eller om man hellre ska installlera TotSC efter man klarat 1:an.

Tack i förväg!
Citera
2008-07-20, 16:24
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinozo
vara inne på flashbacks forum är olagligt

Hoppas du har källa på det.

Flashback har för avsikt att följa svensk lagstiftning, och den verksamhet som förbjuds flyttar vi utomlands.
Citera
2008-07-20, 16:28
Medlem
KeyBoardSamurais avatar
köpte guitar hero aerosmith på releasen den 27 juni, har inte spelat det alls, bara 1 låt, sen idag när jag skulle börja spela gick det bra i 5 låtar sedan la det av och spelet fastnade (bilden frös) av ren instinkt tog jag ut skivan, då märkte jag att: när man avslutar ett spel på xbox 360 kommer nån slags meny upp, den kom inte upp utan det vara samma frysta bild. sen kollade jag på skivan och märkte inga större repor, ingenting som borde få det att krångla iaf. inga andra spel fungerar dock konstigt på min 360.

tror ni att jag kan snacka med dom på game och bara byta skivan?
kan jag fixa det på något annat sätt?
Citera
2008-07-20, 18:53
Avslutad
Installerat Generals och Zero Hour på min dator, orginal! När jag ska starta skiten så kommer generalsskärmen fram och sen händer inget....blir samma sak på Zero Hour.

Har Nvidia 8800GT, funkar det inte med gamla spel?
Citera
2008-07-22, 00:36
Medlem
Tekoppars avatar
Jag har en frågade gällande devil may cry 4 till pc och det är om det finns någon patch eller någon fix som gör det möjligt att använda musen? Det känns jävligt mysko att inte använda musen för fem öre. Sen undrar jag om det finns något sätt att få DX10 grafik som på crysis? För min dator klarar av spelet utan problem och få lite bättre grafik är enbart bättre.
Citera
2008-07-22, 12:38
Medlem
hejsan

behöver hjälp med enchanted arms till ps3.

har klarat 91% typ av spelet och nu möter jag ice queen för första gången jag ahr läst en walkthrough men harfortfarande problem.

efter ett tag tar jag bara 0 i dmg på ice queen, någon som klarat detta som kan berätta vad jag ska göra?
Citera
2008-07-23, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Jag har en frågade gällande devil may cry 4 till pc och det är om det finns någon patch eller någon fix som gör det möjligt att använda musen? Det känns jävligt mysko att inte använda musen för fem öre. Sen undrar jag om det finns något sätt att få DX10 grafik som på crysis? För min dator klarar av spelet utan problem och få lite bättre grafik är enbart bättre.
Ja min burk klarar också av Dx10 men ja kunde bara fixa dx9

Ja och det där med musen ....många skriver att det går bäst när man andvänder gamepad..
Senast redigerad av yekox 2008-07-23 kl. 01:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in