2007-05-18, 23:49
Medlem
Ska till USA. Hur får man tag på benzo lagligt? Helst vallar men oxascand fungerar med.
Citera
2007-05-19, 01:10
Medlem
Superblattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetInzide
Ska till USA. Hur får man tag på benzo lagligt? Helst vallar men oxascand fungerar med.
Du får inte tag på benzo lagligt såvida du inte har problem och pratar med en läkare om dem. men du lär knappast få dem om du är turist.
Citera
2007-05-19, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GetInzide

Lagligt kan bli svårt. Men finns säkert skummisar på hörnen där med.
Citera
2007-05-19, 03:45
Medlem
GaiNs avatar
Mjo det ar inte mycket som finns receptfritt. Har for mig att det iaf nar jag var dar fanns Pseudoephedrine receptfritt, eller sa gott som. Har finns det t.ex. Chemist own cold and flu tablett som innehaller 9mg Kodein, 30mg Ephedrine och 500mg Paracetamol. Finns aven t.ex. 500mg Paracetamol/15mg Kodein, men har for mig att sa inte var fallet i USA. Kanske finns Sudafed dar ocksa, det ar ungefar samma som de cold and flu men du slipper paracetamol. Isafall ska du be om Sudafed Original eftersom Sudafed FE innehaller en annan sorts Ephedrine som bara ar kemiskt lik eller liknande och inte gar att ata for att fa ett rus etc.

Valium kan du glomma, tyvarr. Prozac far du latt om du gar till en lakare, aven t.ex. OxyContin ar bra mycket lattare att fa ut i USA an i Sverige...

Andrar rubriken litet ocksa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in