Det är ett bra spel men tanken slog mig många gånger under spelets gång, och pauserna emellan att något drastiskt fattas i stämningen från ettan.
Vart är MJ12, Paris, farliga agenter, Kaplan, stora mysterium, militärbaser? Lite klent med feeling vad gäller att infiltrera hemliga komplexa laboratorium såsom Versalife?
Största mysteriumen i detta spel var "Vart är jag någonstans egentligen, vad är speciellt med denna byggnad, vem är den personen i questen?"
Annars är det ett sjukt snyggt spel med skön gameplay!
Tycker det var lite för lätt men spelade bara på Give me a challenge så det blir nog Deus Ex snart, kort vare också men de får bli DLC nu verkar bra av det man läst i tråden.
Bossarna och i synnerhet slutbossen blä på hela Panchea egentligen och oj hela fyra olika slut
i samma rum.........
Senast redigerad av Kashi 2013-02-18 kl. 06:31.
Hur många timmars lir är det ung totalt i deus ex + dlcn missing link? Har nämnligen bägge på steam å funderar på att köra igång med spelet så fort som jag är klar med crysis 2
Hur många timmars lir är det ung totalt i deus ex + dlcn missing link? Har nämnligen bägge på steam å funderar på att köra igång med spelet så fort som jag är klar med crysis 2
25h tog det för mig enligt Steam att klara huvudspelet och då fick jag 51% av alla achievments, tyckte inte jag skyndade för mycket heller utan tog mig tid att läsa igenom mail, textpads och tidningar när jag hade ork.
Ingen aning hur långt jag har kommit på DLC'n men räkna med upp till 4-5 timmar där om du utforskar.
Ja, Kashi är nog inne på rätt spår. På Xbox 360 tog det mig mellan 25-30 timmar att spela igenom spelet en gång och på samma resa låsa upp alla achievements. DLC:n tog mig lite över fem timmar totalt.
Du får ju för fan ta och komma med lite back-up på ditt uttalande.
Att rakt av totalsåga ett spel utan att skriva ett endaste ord varför borde beläggas med dödsstraff.
Förstår att alla har en personlig åsikt om spelet, det passar inte alla. (Finns inget spel som gör det.)
Men tro inte att du ska bli seriöst bemött med ett inlägg som det där.
Jag har aldrig lirat dom tidigare Deus Ex-spelen, gör det något?
Jag har köpt Deus Ex 3-spelet på Steam när det kom, men lirat det och tröttnat. Jag har kört kanske tre gånger, och tröttnat på ungefär samma ställe. Det är precis efter man blivit cyborg i början, något uppdrag efter det kanske jag kört.
Jag gillar fria spel, som GTA, antar att jag borde gilla spelet? Ska jag ge det en chans och spela igenom hela?
Jag har aldrig lirat dom tidigare Deus Ex-spelen, gör det något?
Jag har köpt Deus Ex 3-spelet på Steam när det kom, men lirat det och tröttnat. Jag har kört kanske tre gånger, och tröttnat på ungefär samma ställe. Det är precis efter man blivit cyborg i början, något uppdrag efter det kanske jag kört.
Jag gillar fria spel, som GTA, antar att jag borde gilla spelet? Ska jag ge det en chans och spela igenom hela?
Spelet blir betydligt friare efter de första uppdragen och man kan välja fritt i vilken ordning man tar dom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!