2007-05-18, 11:27
Medlem
Fantômes avatar
Jag är en väldigt lat "människa", därför orkar jag inte leta efter denna välsmakande "pinne" själv på internet, utan jag låter hellre er, goda flashbackare att göra det åt mig.

Går det att köpa JS(john silver) billigare på nätet, eller är det något jag drömt?

Det kanske inte går iochmed att det är svenskt(hoppas inte jag drömt det med) men det är la värt ett försök, eller nåt .

/mvh Fantome
Citera
2007-05-18, 15:02
Bannlyst
Är du så lat att du inte orkar gå in på google eller annan valfri sökmotor och kolla runt lite? :O Shit. Jag som trodde att jag var lat!

Nu känner jag mig bra, jag går ju till och med till jobbet ibland!
Citera
2007-05-18, 15:37
Medlem
Fantômes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderio
Är du så lat att du inte orkar gå in på google eller annan valfri sökmotor och kolla runt lite? :O Shit. Jag som trodde att jag var lat!

Nu känner jag mig bra, jag går ju till och med till jobbet ibland!

hehe, jag är inte bara lat, jag är korkad också, GOOGLE!

Citera
2007-05-18, 15:45
Medlem
Fantômes avatar
Fast jag har ingen lycka när det gäller google.
Citera
2007-05-18, 16:29
Bannlyst
Stackars BARN. Jag har iaf aldrig sett nån internetbutik som säljer John Silver, men gå och köp på Ica?
Citera
2007-05-18, 16:45
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sergeant
Stackars BARN. Jag har iaf aldrig sett nån internetbutik som säljer John Silver, men gå och köp på Ica?
Inte jag heller faktiskt.
Citera
2007-05-18, 17:40
Medlem
Fantômes avatar
Citat:

Nej inte jag heller, men någon kanske hade sett det, helvete. ah, jo, du kanske inte märkt att Ett paket John Silver kostar drygt femti spänn, och det är ganska dyrt om man röker ett paket om dagen. Och OM, det skulle finnas på internet mycket biliigare skulle jag ju gärna vilja veta. Det var ju inte därför jag startade tråden, nähedå!

Det här med att kalla människor barn tycker jag är ganska överdrivet, för ingen av oss är något barn.
Citera
2007-05-18, 21:53
Bannlyst
Okej det här med att kalla folk 'barn', ta inte illa upp. I min krets brukar vi säga "stackars BARN" med betoning på 'barn' för att det låter roligt, men det kan såklart misstolkas på internet. Hmm hursomhelst trevlig helg!
Citera
2007-05-19, 00:07
Medlem
Fantômes avatar
Citat:
Okej det här med att kalla folk 'barn', ta inte illa upp. I min krets brukar vi säga "stackars BARN" med betoning på 'barn' för att det låter roligt, men det kan såklart misstolkas på internet. Hmm hursomhelst trevlig helg!

haha, jaha, någonting vi aldrig brukar göra i min krets faktiskt. Menmen, ska tänka på att inte bli så arg, mångfald existerar ju faktiskt
Citera
2007-05-19, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fantôme
haha, jaha, någonting vi aldrig brukar göra i min krets faktiskt. Menmen, ska tänka på att inte bli så arg, mångfald existerar ju faktiskt
hehehe, jadu ha en bra helg vännen!
Citera
2007-05-20, 17:21
Medlem
Fantômes avatar
Citat:
hehehe, jadu ha en bra helg vännen!

Detsamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera