Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-17, 14:36
Medlem
Queen-Obscences avatar
Jag har en gaddning som täcker hela ena överarmen. När tatueraren kom när armhålan var det absolut mest smärtsamma jag varit med om i gaddningsväg. Jag har en på revbenen på ena sidan det var inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara.
Citera
2021-12-18, 02:03
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Jag har en gaddning som täcker hela ena överarmen. När tatueraren kom när armhålan var det absolut mest smärtsamma jag varit med om i gaddningsväg. Jag har en på revbenen på ena sidan det var inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara.

Har också på överarmen och visst kändes det mer bakåt armhålan, sant.
Men att bränna bort tatuering med laser gjorde mer ont på mig, men tatueraren med lasern kallade mig stenansikte.

Mental smärta är värst: Som tonåring och ung vuxen var jag hårt utsatt för trakasserier och mobbing, misshandel och mental smärta är 100 gånger jobbigare än att bli bränd med laser eller att tatuera sig på konstiga ställen.
Att bli skuren med kniv så det blöder, fysisk smärta, är enklare att klara av än mental smärta.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2021-12-18 kl. 02:06.
Citera
2022-01-24, 14:04
Medlem
Blkout.s avatar
Huvudet, runt adamsäpplet, armhålan, revben, ryggrad, knogar, mellan fingrarna, runt naglarna samt vissa delar av handflatan kändes en del, speciellt när det packas färg.
Citera
2022-01-25, 20:47
Medlem
Jag har på bröstet, i princip hela ryggen , och på revben. Men smärtsammast var på vaden. Antar det berodde på dagsformen.
Citera
2022-01-28, 18:10
Medlem
sb1231s avatar
Hittills har jag 6 tatueringar och tatuerade mig i tisdags på underarmen och tyckte de va den värsta. Har en jättestor på låret och den va inte ens värst. Tror de va för att den jag gjorde nu låg väldigt nära armvecket så de va mycket nerver där. Men det är helt klart värt smärtan. Min nästa tatuering kommer bli på smalbenet.
Citera
2022-02-12, 00:28
Medlem
spagettipojkens avatar
Gjort hela armen och utan tvekan gjorde det mest ont upp mot armhålan. Va ruskigt nära att "tapa" ur, men krigade på ändå. Armbågen va inte heller så skön.

Hört från olika att halsen, revben, armbåge, smalben, insida hand ska göra mest ont
Citera
2022-02-12, 17:22
Medlem
Håller på med en sleeve och sist körde vi en riktigt lång sittning mest kring området vid armbågen. Det var nog den värsta smärtan jag varit med om, tog all min mentala styrka för att inte avbryta. Handlederna kommer nog tvåa.
Citera
2022-02-14, 06:51
Medlem
Handflatorna för min del
Citera
2022-02-14, 07:54
Avstängd
MrBabyBoys avatar
var nog magen för mig.
Citera
2022-02-14, 07:56
Medlem
Miffotmorgans avatar
När jag tattade in en spejsmarine på benet, aj aj jag började gråta.
Citera
2022-06-02, 00:14
Medlem
Jag har en vid ögat (nej, det e inte en tår). Den gjorde kukens ont att göra. Den jag har på foten var också ett helvete att göra.
Citera
2022-06-02, 16:42
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Jag har en vid ögat (nej, det e inte en tår). Den gjorde kukens ont att göra. Den jag har på foten var också ett helvete att göra.

har du kuken på foten haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in