2007-05-18, 00:37
Medlem
Carl Panzrams avatar
Kollar man relationen svar i förhållande till visningar slås man av det låga responstalet i trådar generellt. Vid en snabbkoll fann jag en tråd med respondens 15%, men i det flesta fall ligger svarsprocenten betydligt lägre, under sex procent fann jag allmängiltigt. Att s k skittrådar inte samlar större skaror besökare är en del av statistiken, men iaf.

En begränsad skara 'elittyckare' tycks dominera, 'fluktarna' dominerar.

Statistiker in, tack. Fb är ett elitforum. Åskådare och tysta dominerar.
Citera
2007-05-18, 00:40
Medlem
Squalos avatar
Det är väl ingen som hindrar dig från att posta fler än ett inlägg per månad?

Posta på bara.
Citera
2007-05-18, 00:40
Medlem
Konrad Haifas avatar
Jag tror att de flesta är intresserade av att läsa andras åsikter om saker och ting, inte nödvändigtvis skriva mängder av inlägg som inte tillför något.

Kolla procenten i porravdelningen...
Citera
2007-05-18, 00:44
Bannlyst
Sen kan du lägga till alla som läser som är inloggade utan att synas, de syns inte i antalet visningar.. så det är ännu fler som "bara" läser..
Citera
2007-05-18, 00:49
Medlem
Carradines avatar
Det råkar inte ha med att vi oftast har fler "besökare" än medlemmar online under en given tid.
Citera
2007-05-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Sen kan du lägga till alla som läser som är inloggade utan att synas, de syns inte i antalet visningar.. så det är ännu fler som "bara" läser..
Vadå?

Räknas dom som inte är inloggade?

Själv fluktade jag säkert i 1 år innan reggade mig, många utan konton som fluktar skulle jag tro.
Citera
2007-05-18, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Vadå?

Räknas dom som inte är inloggade?

Själv fluktade jag säkert i 1 år innan reggade mig, många utan konton som fluktar skulle jag tro.
Jag menar att en sån som jag som inte står som online inte räknas i visningsstatistiken.
Citera
2007-05-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Jag menar att en sån som jag som inte står som online inte räknas i visningsstatistiken.
Aha, jag har nog druckit mer Rom än Jack Sparrow ikväll, därav mitt sega yttre.
Citera
2007-05-18, 01:12
Medlem
Carl Panzrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Det är väl ingen som hindrar dig från att posta fler än ett inlägg per månad?

Posta på bara.
Tack för ditt kloka råd.

Men din omsorg löser inte problemet. Dom få gånger
jag har tid att logga in på denna utmärkta sajt,
så lämnar jag avtryck.

Till skillnad mot majoriteten.
Citera
2007-05-18, 01:15
Medlem
Whattabas avatar
Nu skriver jag här bara för att lämna en högre respondens.

Nej, men jag ser det endast som positivt att människor skriver när det har något vettigt att säga. Nu blev mitt inlägg en motsägelse eftersom jag först postade bara för postandets skull som sedan utvecklades till ett resonemang. Men alla är inte lika begåvade som mig.
Citera
2007-05-18, 02:45
Medlem
requiem1s avatar
Jag känner många som hänger ganska aktivt på flashback utan att skriva något. Anledningen till att dom är medlemar är för att kunna söka samt använda "nya inlägg"-knappen
Citera
2007-05-18, 02:52
Bannlyst
Ofta handlar det om jag orkar att skriva eller inte, vilket humör jag är på osv. Och till stor del hur tråden har utvecklat sig, hur många idioter som verkar ha dragit sig till diskussionen. Ja, många saker måste stämma för att jag ska palla att skriva en rad eller fyrtiotvå.

Sen är det kul att bara reflektera o dömma andras åsikter själv utan att kasta sig in i en debatt också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in