• 2
  • 3
2010-09-25, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gipzy
Jag har druckit en liten mngd nu, 2 l och en kopp kaffe med baylies (stavning?).
Tror jag tnkter flja min ursprungliga plan nd och inta 80 toppisar ikvll.
Kan terkomma med rapport. Om jag nu inte dricker mera och dckar
Drick mer vafanXd Finns inget att vara rdd fr Bara tutta och kra!
Citera
2010-09-25, 20:28
Medlem
De gnger jag hgdoserar svamp (>5g torkad cubensis eller motsvarande fr mig) gillar jag att lugna nerverna med en lg dos alkohol innan. Uppgng brukar vara lite nervst, bde fysiskt och psykiskt, en lg dos alkohol brukar frstta mig i rtt sinnestillstnd fr att hamna i rtt svampcykler.

Fr ngon mnad sen hade jag en ganska potent fylla varefter jag intog ungefr 50 mg 4-HO-MET och hade en fantastiskt kvll. I princip total brist p kontroll och omdme, men en fantastisk kvll likvl. Berodde nog mest p det goda sllskapet ifs, rekommenderar nog inte att blanda stora mngder alkohol med svamp egentligen. To each his own, dock.
Citera
2010-09-25, 21:54
Medlem
Losifers avatar
Svampen kr ver fyllan och gr hallucinationerna extra verkliga r vad jag erfarit efter ett tiotal starkl toppade med en bra dos Copelandia.
Citera
2012-08-04, 15:12
Medlem
jonte0nes avatar
Jag ser inga egentliga fel i att vara lite p lyset medan man tuggar i sig ett gng svampar. Som sagt, svampen tar vertaget och lter fyllan aggera p en lgre niv. Den som sger att "Du blir bng men bakis med alkohol i blodet under trippen" vet inte vad han pratar om, verkligen totalt nollad.

Krt den kombon bra mnga gnger, dragit i mit ett gng bjrka och en och annan drink fr att sedan avnjuta lite torrt tuggande. Upplevelsen resulterar i vad jag av mina flertalet trippar i ett bra flummat mode. Snedtripp PGA alkohol? haha skrattade dr, det har inget med alkoholen att gra utan upplevelsen i sig.

Ta ngra brs och tugga! Nej men vill du kra enbart svamp, fine, kra enbart krk fine. Men det gr att kombineras, ven om fyllan helt frsvinner (vinglar kanske en aning utver det vanliga)

Hade!

Hugg grna tillbaka!
Citera
2012-08-04, 16:35
Medlem
Mystiqes avatar
Funkar att kra denna kombo utan ngon problem, s lnge du menar inte kra supa runda och bli helt snderpackat...d r det helt slseri att trippa.

Sjlv gillar jag dricka kall l under trippen, hjlper till i brjan att lugna magen nr jag intagit svamp samt salongberusad (eller hur man kan definiera med rtt ord) alkoholens effekt, gr man mer avslappnad o gladare samt med svampen s fr man en utmrkt kvll.

S ja, alkohol+svamp funkar.

mvh M
Citera
2013-07-02, 00:16
Medlem
theshades avatar
Det beror vl p vad man r ute efter.

Ska man chilla med en polare och kolla en film eller s, d tar man varken 3 gram torkad cubensis eller tio l. Tar man dremot ett gram svamp och sippar lite l under tiden ser jag inget problem.

Men fr allt i vrlden, trippa inte nr ni r bakfulla! Been there, done that. ven om ngesten bara r lindrig p bakfyllan s blir det inte bttre av svampen direkt.
Citera
2013-07-02, 22:13
Medlem
Jag och en polare testade detta fr bara ngra veckor sedan efter en bra fest som slutade runt 2. Och jag tycker att detta gjorde allt s mycket vrre enligt mig. Nra att tappa kontrollen flera gnger

S kr utan mycket bttre!
Citera
2013-07-02, 22:39
Moderator
Psilosophers avatar
Ett par glas vin till svampen fungerar utmrkt, tminstone om man som jag ofta tar ett par glas hursomhelst. vergngen blir enklare, samt att man inte larvar sig utan tar tillrcklig dos. Och visst tar svampen ver.

Fortstter man dricka eller dricker fr mycket blir det alldeles fr smetigt och stkigt, kul i och fr sig men inte srskilt lrorikt eller utvecklande. Det blir lite brsrk ver det hela, man rullar omkring i gyttjan och hojtar. Risk freligger att man gr bort sig, om man nu bekymrar sig om snt.
Citera
2013-07-03, 14:26
Medlem
Battery6s avatar
Beror helt p hur mycket du dricker, dricker du lite r det som om svampruset helt filtrerar bort din fylla och man knner sig inte full alls. Sedan r det s fram tills en grns och bortom grnsen hittar du bara minneslucka och galenskap. Bajsade ner hela toan hos ett oknt ldre par en gng p denna kombination, gick en extrem strcka fr att sedan ta mig in i ett hus och sedan skita ner en soffa samt lgga en hg p toalocket nr jag nd var igng, allt detta fick jag ju givetvis veta frst dagen efter. Enda jag kan sga r ju att det knappast r kul eller vrt det, svamp och cb andra sidan...
Citera
2013-10-19, 13:20
Medlem
tamvildings avatar
Att det skulle vara en dlig kombo med svamp och alkohol tror jag inte alls p, en dlig kombo r att vara nervs och inte gra det man knner fr samtidigt som man trippar. A och O r sinnes stningen hos dig sjlv och dina kompisar under kvllen.

Om man r rdd fr att spy fr man t en timme innan, ja d r det klart att du kommer spy? om du inte oroar dig finns inte problemet.

De bsta tripparna jag har haft r efter en kvll p krogen nr man kommer hem snorfull och kommer p att man inte har s mycket att dricka hemma men massor av svamp och fr mycket rka och en bra playlist.

Impulsivitet inom trygga ramar fder bsta trippen! Oroa er inte s mycket, det r end bara p ltsas, lr r det?
Citera
2013-11-14, 19:20
Medlem
RubensKubs avatar
knns som alla pundare p flashback tror att man ska maxa bda tripparna, typ 5 g cubbar och 12 l..

tnkte kka 1.5 g cubbar och snka 6-8 birka p ngon fest snart, tro det kan bli riktigt nice! vad tror ni? fr att bumpa denna trden lite
Citera
2013-11-14, 22:33
Medlem
roccs avatar
Hela trden sger ju allt, Det r hgst personligt hur man tar kombon.
Den mktigaste svamptrippen jag haft var i sllskap av kanske 10 starkl. Den nst mktiga drack jag inget alls. Jag tnker inte riktigt p alkohol och cannabis som uppthjande eller nertsnkande i psykadeliska upplevelser, utan snarare, knner jag fr en l i trippen s blir det en l, det spelar inte s stor roll... Hade dremot inte brjat halsa vodka kanske
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in