2011-02-08, 11:18
Medlem
Dysfunktions avatar
det går ju inte placera dom brevid SB, WCH, HPS, DCA, WOL, PUSS, SUF osv... visst syns dom men det krävs ju mycket mer än så för att betraktas som stora. Ge det några år till så funkar det säkert
Citera
2011-02-18, 11:36
Medlem
Spraykungens avatar
vilket område i Uppsala poppar det upp mest pieces för tillfället? tycker det verkar vara rätt dött i stan och runtom..
Citera
2011-02-19, 03:37
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spraykungen
vilket område i Uppsala poppar det upp mest pieces för tillfället? tycker det verkar vara rätt dött i stan och runtom..
Det målas väldigt lite. Detta innebär dock inte att det är inaktivt, det bombas friskt och de felsta är fortfarande i gamet...

Kan bero på att 13 knappt har färg kvar och den bitande kylan!
Citera
2011-02-19, 10:02
Medlem
Sglasss avatar
Var in på 13 i veckan, hon bakom disken sa att dom skulle lägga ner allt som hade med graff att göra i affären och bara satsa på tatto och kläder. Otroligt tråkigt tycker jag, har vart så jävla bekvämt att bara glida ner till 13 varje gång man ska spontan bomba
Citera
2011-02-19, 15:25
Medlem
Spraykungens avatar
bombas friskt vet jag att det gör, men ärligt talat är jag jävligt trött på det nu.
Jag vill cykla förbi nysprayade konstverk, sådant skulle förgylla min dag.
gnäll inte på 13.. Om man är i "gamet" som du säger så skiter man i både kyla och att 13 lägger ner med sprayen, internet har funnits ett tag nu.. dra in o beställ burks för fan!
Senast redigerad av Spraykungen 2011-02-19 kl. 15:28.
Citera
2011-02-20, 09:59
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spraykungen
bombas friskt vet jag att det gör, men ärligt talat är jag jävligt trött på det nu.
Jag vill cykla förbi nysprayade konstverk, sådant skulle förgylla min dag.
gnäll inte på 13.. Om man är i "gamet" som du säger så skiter man i både kyla och att 13 lägger ner med sprayen, internet har funnits ett tag nu.. dra in o beställ burks för fan!
Ut och måla själv och känn på temperaturen, har lagt någon piece i vinter kör man inte krom brukar resultatet inte vara någon höjdare
Citera
2011-02-20, 12:09
Medlem
Spraykungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Ut och måla själv och känn på temperaturen, har lagt någon piece i vinter kör man inte krom brukar resultatet inte vara någon höjdare

Jag varken klagar på vädret eller 13, har aldrig hindrat mig från att måla och gör det inte nu heller, ribban måste ligga lågt för att va med i gamet om man får skylla på såna småpotäter..
Citera
2011-03-05, 14:42
Medlem
Vilka är OSK? Pm;A med namn! =D
Citera
2011-03-06, 18:28
Medlem
Mx_1337s avatar
Sökte lite i tråden, fick lite träffar men hittade inget direkt nytt, därför frågar jag.
SRC och 53, kör dom något nuförtiden?
Citera
2011-03-07, 16:14
Medlem
Ngrus avatar
Foe, är inte han en uppsala writer?
iaf såg jag hans tag i Nu blåser vi sverige, kanske värdelös information men ja..
Citera
2011-03-07, 17:46
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Sökte lite i tråden, fick lite träffar men hittade inget direkt nytt, därför frågar jag.
SRC och 53, kör dom något nuförtiden?

SRC ser man inte mycket av men 53 kör väl på helt ok till och från.
Citera
2011-03-07, 23:58
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngru
Foe, är inte han en uppsala writer?
iaf såg jag hans tag i Nu blåser vi sverige, kanske värdelös information men ja..

Klippet är filmat i Uppsala och det är ett Crew inte en writer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in