2007-05-26, 20:04
Medlem
erikbes avatar
TV4 planerar att med Lennart Nilssons hjlp flja damallsvenskans spelare inifrn livmodern under match med start 2008
Citera
2007-05-26, 23:14
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
TV4 planerar att med Lennart Nilssons hjlp flja damallsvenskans spelare inifrn livmodern under match med start 2008

Citera
2007-05-27, 00:51
Medlem
UtflippaDs avatar
Sg hela andra halvlek av Hammarbu-Elfsborg under tystnad. MUTE-knappen kan gra under ibland! Saknade visserligen en kommentator som berttade fr mig att det blev inkast, men det gick bra nd.

Blev dremot frbannad p det stndiga klipp-in-en-liten-bild-ihrnet som dk upp s fort ngot lag frberedde ett byte. FR FAN, det rcker att man ser spelarna byta av varandra. Ingen (hoppas jag) bryr sig om nr han knyter skorna.
Citera
2007-05-30, 18:25
Medlem
Vagabondens avatar
Sportexpressen ska numera bli Tv4 Sport. Allting verkar bra och s tills...

Citat:
Tittarna kommer att kunna se fotboll i vrldsklass frn svl italienska serie A som spanska La liga. Fotbolls-VM fr damer och handbolls-VM fr damer r andra hgkvalitativa idrottsevenemang som kommer att visas i TV4 Sport.

En sak att de r s jvla PK att de mste visa tramset, men om man p allvar kallar damfotboll fr hgkvalitativ och stter det i samma stycke som Serie A och La Liga, d r man ju helt jvla korkad.

Kanske samma idioter som pstr att derbyt Assyriska-Syrianska r nordens strsta...

http://www.fotbollskanalen.se/552523.html
Citera
2007-05-30, 19:22
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Sportexpressen ska numera bli Tv4 Sport. Allting verkar bra och s tills...

En sak att de r s jvla PK att de mste visa tramset, men om man p allvar kallar damfotboll fr hgkvalitativ och stter det i samma stycke som Serie A och La Liga, d r man ju helt jvla korkad.

Kanske samma idioter som pstr att derbyt Assyriska-Syrianska r nordens strsta...

http://www.fotbollskanalen.se/552523.html
Jag undrar nr fan TV4 ska vakna, det r bara sorgligt nr de hller p med sina grejer jmt och stndigt.

Men givetvis sitter vi ordentligt bnkade under dam-VM i fotboll och handoll!
Citera
2007-05-30, 19:26
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Jag undrar nr fan TV4 ska vakna, det r bara sorgligt nr de hller p med sina grejer jmt och stndigt.

Men givetvis sitter vi ordentligt bnkade under dam-VM i fotboll och handoll!

Bokar du bordet p O'Learys? Bst att vara ute tidigt...

Tv4 har potential att bli en riktigt bra kanal, men sumpar den allt som oftast.
Citera
2007-05-30, 19:32
Medlem
P.Gs avatar
Nu r vl jag aldrig sen p att g med i en pajkastning mot TV4 men vad fan ska de sga? "Vi flyttar ven den as-dassiga damfotbollen till denna kanal"?
Citera
2007-05-30, 20:04
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Nu r vl jag aldrig sen p att g med i en pajkastning mot TV4 men vad fan ska de sga? "Vi flyttar ven den as-dassiga damfotbollen till denna kanal"?

T.ex s hade de inte behvt visa elndet verhuvudtaget.
Citera
2007-05-31, 01:57
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
T.ex s hade de inte behvt visa elndet verhuvudtaget.
Helt rtt!
rligt talat, ngon tittar skert p skrpet men jag undrar vilka tittarsiffror det egentligen rr sig om nr det gller de "evenemangen".
Citera
2007-06-01, 13:40
Medlem
Algot79s avatar
Ni missar vl inte "matchen hela fotbolls Sverige talar om" imorgon ??!

Ja jag menar Gteborg - Djurgrden kl 16 p tv 4

Vad trodde ni jag menade
Citera
2007-06-01, 13:55
Medlem
TheOne85s avatar
Starta en tv-kanal fr bara tjejer tycker jag. Med desperate housewives, ugly betty och annat skit+damfotboll s vi andra vet vilken kanal vi ska skita i att lgga till p kanallistan.
Citera
2007-06-01, 13:59
Medlem
Andygeddons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne85
Starta en tv-kanal fr bara tjejer tycker jag. Med desperate housewives, ugly betty och annat skit+damfotboll s vi andra vet vilken kanal vi ska skita i att lgga till p kanallistan.

Kollar ens tjejer p Damfotboll? begrnsa kanalen till sjlvmordsavdelningen p psykvrden s fr de intagna se att det kunde vara vrre, dom hade t.ex. kunnat vara Damfotbollsexpert p tv4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in