2007-08-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Bra krönika och bild på äcklet. Måste vara bland det vidrigaste mordet på länge i Sverige

http://www.kanon.se/Kronikor/kronika%20070823.htm

Mycket bra krönika. Dessvärre finns det en hel del såna idioter bland oss.
Citera
2007-08-24, 12:43
Medlem
http://www.aftonbladet.se/orebro/article624688.ab

Idag dömdes han som väntat till livstids fängelse utav tingsrätten.
Citera
2007-08-29, 22:44
Medlem
Det blir en runda i hovrätten också:

http://kanon.se/070828/mordoverklagan.htm

Jag tycker att det här fallet har släppts lite väl lätt av Flashbacks kriminologer, vi har faktiskt - som AlitheSecond skriver - ett nytt svenskt psycho här och då vore det intressant med mer bakgrundsinformation. Så ni tror er har något intressant att dra ur era kontakter i Karlskoga, se till att gör det!
Citera
2007-08-30, 10:06
Medlem
AT4s avatar
Här i stan verkar inte många veta vem psykot är. Satt på en fest i Fredags, en enda kände igen bilden på honom. Han jobbade ju på ett känt spa, nån därifrån borde kanske kunna berätta nåt.

Tycker också att det är konstigt att fallet fått så lite uppmärksamhet. Sjukt! Att han säger så här .

Och om hur kvinnan lät att "hon rosslade, hon lät som Rod Stewart skulle göra om han åt Marie-kex och samtidigt försökte säga något".
--------------------------------------------------------------

Ett sånt citat är det sjuksate jag hört
Citera
2007-08-30, 12:08
Medlem
Rauzes avatar
Jag vet en hel del om den där jävla idioten M.N
Vi växte upp på samma ställe och gick i samma klass i låg och mellanstadiet.
Våra vägar korsades även då och då i vuxenlivet.
Han har alltid varit en knepig fan men att han skulle gå såhär jävla långt trodde jag inte...
Han tog alltid strypgrepp när man bråkade med honom som liten och snackade fan alltid om mord och våld...
Citera
2007-08-30, 12:41
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauze
Jag vet en hel del om den där jävla idioten M.N
Vi växte upp på samma ställe och gick i samma klass i låg och mellanstadiet.
Våra vägar korsades även då och då i vuxenlivet.
Han har alltid varit en knepig fan men att han skulle gå såhär jävla långt trodde jag inte...
Han tog alltid strypgrepp när man bråkade med honom som liten och snackade fan alltid om mord och våld...
Vilken skola gick han på? Jag brukar vara ute på krogen ofta, aldrig sett honom! Berätta gärna mer!
Citera
2007-08-30, 20:10
Medlem
Snubben tycks vara en fullfjädrad psykopat. Psykopatens specialitet är knappast empati och omsorg om sina medmänniskor. Den kände Ted Bundy lyckades aldrig bergripa varför han skulle friteras i stolen. Han hade ju bara tagit livet av ca 30 kvinnor!

Snubben tycks ha överklagat domen, det finns förmildrande omständigheter. Vad skulle det vara, att han inte åt av liket?

Cheers,

Sillstryparn
Citera
2007-08-31, 11:52
Medlem
Rauzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Vilken skola gick han på? Jag brukar vara ute på krogen ofta, aldrig sett honom! Berätta gärna mer!

Vi gick på låg och mellanstadiet i Åtorp sen flyttade vi faktiskt båda två till Karlskoga.
Han gick på skranta under högstadietiden och sen Bregårn.

Krogen gick han nog aldrig på, snubben är ju knepigt religiös, var aktiv i metodistkyrkan bland annat.

Men som sagt, han har alltid varit knepig och var rejält mobbad när vi gick i samma klass, mest av anledningen att han blev så jävla galen när man retade upp honom.
I slutet av 90-talet hamnade vi på samma ungdomspraktik och då kunde jag bara konstatera att han blivit ännu knepigare, fast där slutade han tvärt efter att han kände sig mobbad bara för att vi andra inte gjorde hans arbetsuppgifter typ...
Citera
2007-08-31, 20:05
Medlem
Vi ponerar att snubben får sitta i ca 20 år. 1800 kronor dygnet gånger 365 dygn, gånger 20 år ger 13140000 i dagens penningvärde. Denna summa tjänar knappast en genomsnittlig löntagare under ett helt liv.

Varför inte välja en enkel och billigare lösning, en rostig morakniv. Motorn i en sexualsadist är testosteron, ett par snitt som enkelt kan utföras av en veterinär så kommer denne snubbe vara lika timid och snäll som en kastrerad tiger. Inhumant, varför då, han kan sitta på en äng och lukta på blommor som tjuren Ferdinand eller filosofera och skriva dikter. Harmonisk och helt befriad att tillfredställa sin sexualsadistiska lust. För varje gräns som denne sexualsadist bryter så kommer alltid en ny osv. Så länge motorn testosteronet arbetar så finns det ingen återvändo.

En rostig morakniv kostar väl ett par spänn?

Cheers,

Sillstryparn
Citera
2007-08-31, 20:10
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillstryparn
Vi ponerar att snubben får sitta i ca 20 år. 1800 kronor dygnet gånger 365 dygn, gånger 20 år ger 13140000 i dagens penningvärde. Denna summa tjänar knappast en genomsnittlig löntagare under ett helt liv.

Varför inte välja en enkel och billigare lösning, en rostig morakniv. Motorn i en sexualsadist är testosteron, ett par snitt som enkelt kan utföras av en veterinär så kommer denne snubbe vara lika timid och snäll som en kastrerad tiger. Inhumant, varför då, han kan sitta på en äng och lukta på blommor som tjuren Ferdinand eller filosofera och skriva dikter. Harmonisk och helt befriad att tillfredställa sin sexualsadistiska lust. För varje gräns som denne sexualsadist bryter så kommer alltid en ny osv. Så länge motorn testosteronet arbetar så finns det ingen återvändo.

En rostig morakniv kostar väl ett par spänn?

Cheers,

Sillstryparn

Jag kan låna ut min morakniv, så blir det helt gratis!
Citera
2007-08-31, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Jag kan låna ut min morakniv, så blir det helt gratis!

Eller ännu bättre, den som bjuder högst får lägga snittet. Det borde ju bli en hacka åt statskassan!

Cheers,

Sillstryparn
Citera
2007-10-30, 22:36
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Jonny
Det blir en runda i hovrätten också:
Och där fastställdes livstidsdomen för metodistmördarnekrofilen.

Livstid fastställd för nekrofilmord
Göta hovrätt fastställde på fredagen livstidsdomen mot en 30-årig man som i maj dödade en kvinna i Karlskoga och sedan hade sex med kroppen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=709290
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in