• 1
  • 2
2007-05-17, 17:03
Medlem
timelofs avatar
Man kan också använda finger fast utanpå läppen, liksom pressa ner hela prillan. Man slipper bli snusig på fingrarna.
Citera
2007-05-17, 18:19
Medlem
ronnie10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefury
aka.Hästutlägg
Exakt. Gör som en häst, låt som en häst. Alltså blås ut hårt så att dina läppar vibrerar, då flyger den ut. Dock blir det ganska stor spridning så detta är inget att rekommendera över papperskorgar eller andra platser inomhus, utan isf ute på marken.
Citera
2007-05-17, 19:40
Medlem
Whissles avatar
Ja jag vet inte hur alla andra gör men jag använder då bara min flashbackballe. Bara få ståfräs och sen peta ut den
Citera
2007-05-19, 11:43
Medlem
Pqps avatar
Jag trycket ut den med de muskler jag har i min läpp, pressar den mot tandköttet så glider den utan problem ut. Sen är det bara att suga upp eventuella rester och spotta.
Citera
2007-12-04, 20:12
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caps_Lock
Som topic lyder.

Mina försök har vart med tungan, och att göra som man gör med portion, men det slutar ändå med att jag måste ta bort det sista med fingrarna.

(kanske bör tillägga att jag kör "levande" ettan lös)

Vrid upp läppen lite o "tryck" ut den med läppen så den ramlar ut, sen ta det sista med tungan o spotta. Använd inte fingrarna, det ser både orutinerat och äckligt ut!
Citera
2007-12-04, 21:09
Medlem
everymove__s avatar
kör en pfrrrt
Citera
2007-12-04, 22:37
Medlem
killer_nemos avatar
Jag gör bara ett fräsande med läpparna. Så att dem fladdrar om nån fattar va jag menar. Finns inte ett spår av snus under min läpp när jag gjort de
Citera
2007-12-04, 22:42
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killer_nemo
Jag gör bara ett fräsande med läpparna. Så att dem fladdrar om nån fattar va jag menar. Finns inte ett spår av snus under min läpp när jag gjort de

Haha, lär ju dock se och höras rätt roligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in