• 1
  • 2
2007-05-15, 11:30
Medlem
Själv tror och hoppas jag att de får vara kvar i the Premiership. Att degradera dem nu är knappast fair, det borde skett för flera månader sen isåfall. Vad tycker ni?
Citera
2007-05-15, 11:50
Medlem
Crookens avatar
Det är väl mer "fair" att flytta ner dom nu än mitt under säsongen eller?

Det hela handlar om att Tevez och Macherano inte var registrerade som West Ham spelare i tid innan säsongen och därför skall laget förlora alla matcher som dom var med i med 3-0?
Citera
2007-05-15, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Det är väl mer "fair" att flytta ner dom nu än mitt under säsongen eller?

Det hela handlar om att Tevez och Macherano inte var registrerade som West Ham spelare i tid innan säsongen och därför skall laget förlora alla matcher som dom var med i med 3-0?
Lätt färgad så tycker jag att det skulle de (FA) tänkt på lite tidigare isådanfall.
Citera
2007-05-15, 12:39
Medlem
Treehorns avatar
Dom har fått sitt straff, och är en klassisk klubb som hör hemma i PL.
Citera
2007-05-15, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Dom har fått sitt straff, och är en klassisk klubb som hör hemma i PL.
Word man!
Citera
2007-05-15, 13:13
Bannlyst
Helt jävla fantastiskt att de slog Man U!!!
Citera
2007-05-15, 13:16
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Helt jävla fantastiskt att de slog Man U!!!

Kändes inte spec oväntat om man säger så. Dock tycker jag att FA borde agerat tidigare och rakare. Nu har man delat ut ett straff och ändra på det tycker jag bara skulle tyda på osäkerhet hos FA. så jag tror och hoppas att WH är kvar nästa år även om jag förstår hur de övriga lagen (framför allt Blades) känner sig felbehandlade.
Citera
2007-05-15, 15:39
Medlem
Shuyins avatar
Helt klar ned, det är ett grovt regelfel man har gjort och då skall man åka ned. Det är inte svårare än så, samma sak som att Jonathan Berg får spela för IFK.
Citera
2007-05-15, 15:55
Medlem
Hoppas för West Ham och deras supportrar att de får stanna kvar, West Ham hör hemma i Premier League.
Citera
2007-05-15, 16:15
Medlem
Quorthons avatar
Ser mycket hellre West Ham i Premier League än Sheffield U
West Ham brukar stå för en positiv fotboll i mina ögon.
Sedan är jag glad för Steve Harris skull

Som sagt så har jag också svårt att se hur FA i efterhand skulle dela ut ett hårdare straff. För att FA som organisation skulle få lite trovärdighet skulle man statuerat exempel direkt.
Citera
2007-05-15, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Är verkligen det formella viktigare än fotollsmatcherna?
Citera
2007-05-15, 16:21
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Helt klar ned, det är ett grovt regelfel man har gjort och då skall man åka ned. Det är inte svårare än så, samma sak som att Jonathan Berg får spela för IFK.

Hur kan det vara ett grovt regelfel att Berg får spela för IFK? Vi gjorde inget fel, vi spelade inte med honom när han var oregistrerad. Förbundet godkände en dispens och det var inte mer med den saken. Det värsta som skulle kunnat hända vore att Berg inte skulle få spela förrän till sommaren. Inte i närheten av någon nedflyttning eller att bli av med poäng, med andra ord, så jag förstår inte vad Berg har med den här saken att göra?

/feldgrau
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in