2007-05-15, 00:13
Medlem
slrslrs avatar
Ska jag anvnda mig av iSync nr jag vill synca min windows mobile 5.0 telefon. Det r en samsungi320 om det hjlper ngon.

Jag fattar fan inte ett jvla skit, ngon som kan hjlpa. Brjar bli trtt p musiken i mobilen och vill byta =(
Citera
2007-05-15, 11:09
Bannlyst
iSync anvnds fr att synkronisera din dator med mobilen, ofta innebr detta adressboken och kalendern och inte mp3ltar, men rtta mig om jag har fel. Mp3 lgger du in via blutooth (stt p bluetooth p datorn vlj skicka fil) eller s kopplar du en usbsladd via datorn och mobilen.
Citera
2007-05-15, 11:18
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one eyed Willy
iSync anvnds fr att synkronisera din dator med mobilen, ofta innebr detta adressboken och kalendern och inte mp3ltar, men rtta mig om jag har fel. Mp3 lgger du in via blutooth (stt p bluetooth p datorn vlj skicka fil) eller s kopplar du en usbsladd via datorn och mobilen.

Haha har macbook pro bluetooth? det visste jag fanimej inte, ska testa det, men det knns inte alls lika smidigt.

den sger att enheten inte har dem ndvndiga tjnsterna.

Jag kopplar ven en usb sladd mellan datorn och mobilen men det funkar inte, den hittar inte ngot. I windows s hade jag iaf activesync s jag behvde bara installera det s funkade det.
Citera
2007-05-15, 20:37
Medlem
blohs avatar
Jag klickar bara p bluetooth ikonen och sedan kan jag vlja "skicka fil.." och sedan vljer jag bara min mobil. Borde inte det funka ?

Du kan ven vlja "Blddra p enhet.." eller ngot liknande..
Citera
2007-05-15, 22:58
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloh
Jag klickar bara p bluetooth ikonen och sedan kan jag vlja "skicka fil.." och sedan vljer jag bara min mobil. Borde inte det funka ?

Du kan ven vlja "Blddra p enhet.." eller ngot liknande..

Jag gr det allts men den hittar fan inte min mobil =( Jag har fan aktiverat Bluetoothen p mobilen ocks. Detta r ett fall fr televinken, ska ta o ge han ett mail
Citera
2007-05-16, 00:51
Medlem
Sgt John Keels avatar
S vitt jag vet fungerar inga smartphones (UIQ, Series 60, Windows Mobile) med iSync. Ta dig en titt p the Missing Sync vettja.

/Adrian
Citera
2007-05-16, 06:57
Medlem
Du mste para telefonen med datorn innan du kan brja skicka filer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in