• 3
  • 4
2007-12-16, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slarver
Blev otroligt besviken på mcdonalds nya hamburgare "big ´n´juicy", den smakade som en riktigt fattig överstekt sur sibylla hamburgare.

Hade stora förväntningar på denna hamburgare och tänkte denna var deras svar på Burger kings utsökta och otroligt goda Big king xxl burgare, men big ´n` juicy kom inte ens i närheten av denna underbara skapelse.
Vad tycker ni?

Viva Burger king
Vad klagar du om i så fall? Det är ju ett jättekliv i rätt riktining för mcd, låter som ett rejält lyft mot deras övriga sortiment..
Citera
2007-12-16, 11:51
Medlem
No_Remorses avatar
Big N Nasty

Nej stöd er lokala scangrill!!
Citera
2007-12-17, 00:57
Medlem
Klngs avatar
Tips: Beställ utan bbqsås men med big tastysås. Eftersom det är mcfeastsås på också blir inte tastysmaken så stark, och så får ni en ny burgare där köttet inte hunnit torka. Extra ost kan också vara en idé.
Citera
2007-12-17, 00:58
Medlem
dystopists avatar
Tacka vet jag MAX
Citera
2007-12-17, 01:16
Medlem
sprkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dystopist
Tacka vet jag MAX

Max isdashit!
Citera
2007-12-17, 02:46
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprkz
Max isdashit!

Grymt första inlägg!

Lägger till dig på msn, publicrelationship@max.se var det va?
Citera
2007-12-17, 02:47
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Burger King.

Har ätit där ett flertal gånger, aldrig haft en positiv upplevelse. Äckliga pommes, slemmiga burgare. Dessutom luktade restaurangen på centralstationen i Stockholm bajs (!) när vi var där.
Citera
2007-12-17, 02:54
Medlem
Genious Brothers avatar
Burger king är gott men donkans ostburgare är galna.
Citera
2007-12-17, 03:42
Medlem
Jag ska testa denna burgare på onsdag och se hur den är. Fast för tillfället gillar jag nog mest mcdonalds ostburgare, jag tycker till och med den är godare än burger kings ostburgare.

Och för alla människor som vill ha nåt att irritera sig på kan jag här länka till ettpar bilder på hur hamburgarna verkligen ser ut.. på riktigt.

Burger king:
http://www.happy-brand.de/produkte/q...rtetts_karte=1

Tyvärr hittad ejag ingen liknande för mcdonalds, men här är i alla fall en bif mac.
http://d1.biggestmenu.com/00/00/61/0...cbc4530a_m.jpg

Jag riktigt känner hur torrt brödet är på den bilden och hur lite ketchup de har på den, dock måste jag ändå säga att jag tycker mcdonalds burgare är lite mer pålitligare än burger king när det gäller bilder vs irl.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in