2007-05-14, 22:45
Medlem
Hans Castorps avatar
Vid flera tillfällen har jag försökt att starta komiska diktartrådar i humorforumet. Gång på gång flyttas de, så nu ger jag naturligtvis upp. Men ska det vara så att några insipida moderatorer ska ha rätt att flytta trådar hur som helst därför att dessa inte behagar dem? Dikten som humor är ju knappast något nytt fenomen.

Vidare: Dessa moderatorer har ju för det första demonstrerat sin egen dumhet och intolerans, men även det faktum att Flashback ska vara hårdmodererat och under full styrning och kontroll.

Säger jag att "Ode till hund" är humor, så är det tammejfan det. Oberoende av att vissa moderatorer tycker det är för "studentikost", "pretentiöst" eller svårbegripligt! Fan!!!
2007-05-14, 22:46
Medlem
Jo, livet är ett helvete.
2007-05-14, 22:50
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Vid flera tillfällen har jag försökt att starta komiska diktartrådar i humorforumet. Gång på gång flyttas de, så nu ger jag naturligtvis upp. Men ska det vara så att några insipida moderatorer ska ha rätt att flytta trådar hur som helst därför att dessa inte behagar dem? Dikten som humor är ju knappast något nytt fenomen.

Vidare: Dessa moderatorer har ju för det första demonstrerat sin egen dumhet och intolerans, men även det faktum att Flashback ska vara hårdmodererat och under full styrning och kontroll.

Säger jag att "Ode till hund" är humor, så är det tammejfan det. Oberoende av att vissa moderatorer tycker det är för "studentikost", "pretentiöst" eller svårbegripligt! Fan!!!
Vad spelar det för roll om folk skrattar åt den i det forumet som är avsett för egenkomponerade alster eller i humorforumet? Om svaret är att det inte spelar någon roll så förstår jag inte varför du klagar.
2007-05-14, 23:09
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vad spelar det för roll om folk skrattar åt den i det forumet som är avsett för egenkomponerade alster eller i humorforumet? Om svaret är att det inte spelar någon roll så förstår jag inte varför du klagar.

Jag vänder mig ju till helt olika publik, det fattar du väl? Jag får ju inte samma läsare i "humor", som i det något mer pretentiösa "lyrikforumet". Det vore som om Anna Book helt plötsligt skulle uppträda på Café 44 och Deicide stå på scen på Gröna Lund.

(God damn, my metaphors are good.)
2007-05-14, 23:20
Medlem
Ladidas avatar
Du har tagit upp problemet med berörd moderator i pm?

Annars är ju den här tråden ganska värdelös.
2007-05-14, 23:22
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Du har tagit upp problemet med berörd moderator i pm?

Annars är ju den här tråden ganska värdelös.

Ja, antingen det. Eller att jag vill ha en generell diskussion. Fast det här kanske inte är ett diskussionsforum? Jag kanske ska skriva en arg insändare i lokaltidningen, signerad "Vän av ordning", i denna fråga?

Fan asså, ni moderatorer börjar mer och mer likna journalisterna på DN. Ni kan bara inte ha fel, det finns alltid tusen anledningar till att det är läsaren/medlemmen det är fel på.
2007-05-14, 23:31
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ja, antingen det. Eller att jag vill ha en generell diskussion. Fast det här kanske inte är ett diskussionsforum? Jag kanske ska skriva en arg insändare i lokaltidningen, signerad "Vän av ordning", i denna fråga?
Du kanske inte ska ta upp ett specefikt ärende ifall du vill ha en generell diskussion?

Först pm med moderator och fråga vad problemet är, fungerar inte det...ja då kan du går vidare.

Men skriv gärna en insändare, det lär funka fin-fint.

Låt mig påminna dig om:

Citat:
0.6. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".
2007-05-14, 23:32
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Du kanske inte ska ta upp ett specefikt ärende ifall du vill ha en generell diskussion?

Först pm med moderator och fråga vad problemet är, fungerar inte det...ja då kan du går vidare.

Men skriv gärna en insändare, det lär funka fin-fint.

Fan asså, ni moderatorer börjar mer och mer likna journalisterna på DN. Ni kan bara inte ha fel, det finns alltid tusen anledningar till att det är läsaren/medlemmen det är fel på.
2007-05-14, 23:33
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ehum.
Jag kan ju nu inte rå för att du inte läst reglerna, något får du väl göra själv.

Kika på regel 0.6 och varför den finns där.

Sedan att jag är bäst och alltid har rätt...ja vad ska jag säga, det är inte lätt att vara ödmjuk.
2007-05-14, 23:43
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Nej men vi kan inte ha 1000 trådar ifrån missnöjda användare som fått trådar flyttade/låsta. Lös det via PM Lyckas det inte så kan du skapa en "generell" tråd om det.
tråd låst
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in