Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-16, 22:43
Medlem
Vilka filmer deltar hon själv i? Alltså vilka filmer får man se henne ligga med någon?
Tycker mest hon bara går runt och tittar i de filmer jag sett.
Citera
2008-03-17, 11:28
Medlem
Big Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars i småland
Vilka filmer deltar hon själv i? Alltså vilka filmer får man se henne ligga med någon?
Tycker mest hon bara går runt och tittar i de filmer jag sett.
Hon har sex i Prästen kan komma 1 & 2. Med Mats och Göran Vänster.
Lesbiskt och wet med Helena Dark i HELENA & STÄDTANTEN I KISSLEKAR &
HELENA TAR STÄDTANTEN
Citera
2008-03-17, 14:03
Medlem
finns de nå klipp å hämta med hon?
Citera
2008-03-23, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swordish
nån som har mer information om vem märtha karlsson är? vad heter hon egentligen? var finns hon? håller hon fortfarande på? hur länge har hon varit i branschen et c...
Finns den här djupintervjun i aftonbladet...
Citat:
Efter att ha funderat på det ett tag och överlagt med sin man och sina fem barn gjorde hon sitt första utvik i en herrtidning. I samma veva spelade hon också in sin första porrfilm. Sedan dess har hon medverkat i sju stycken
Märta: 50: ”Mina barn är införstådda med vad jag gör”
- Jag har alltid gillat porr.
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0011/05/nyafolkporren2.html

_____
Citera
2008-03-23, 16:00
Medlem
Rockokos avatar
Märthas "karriär" har man ju följt i närmare ett decennium nu...

Länge var hon den som ville stå för ett slags "sundhetsideal" inom porren, d.v.s. inte vara trådsmal, vägra helrakat och inte göra plastikoperationer m.m. Men senast jag såg en rulle med henne ( någon av hennes pissfilmer med Helena Dark ) var hon smal, helrakad och hade silikontuttar.

Så där ser man.
Citera
2008-03-23, 16:21
Medlem
Det går framåt för tanten !

Först lite utvik i herrtidningar. Sedan main-stream porr av Mike Beck och Erik Fisher. För att slutligen hamna i kissa-i-munnen filmer på helenadark.com.
Citera
2008-03-23, 16:26
Medlem
Riktigt vidrig kärring, svårt att förstå att det finns en marknad för henne. Iofs finns det fetischer av olika slag, alltid nån som hasar skinn till farmorsex..
Citera
2009-03-29, 13:28
Medlem
Nya klipp med Märtha?

Någon som har länkar till hennes scener?
Citera
2010-09-17, 20:59
Medlem
livar upp en gamal tråd, vet nån var det finns lite scener med denna dam?
Citera
2010-09-17, 21:33
Medlem
Majasmokers avatar
För en gångs skull är det lite kul att ha hängt med ett tag. Redan i början på detta sekel så hade jag upptäckt Märtha. Usch, ibland har jag en riktigt pervo dragning efter äldre, lite avdankade kärringar. Hursomhelst så hade hon en tävling på sin sida. Kommer inte ihåg hur och vad det var men jag gav henne mitt namn och min adress. Skitsamma tänkte jag. Sen helt plötsligt en dag så låg det en "brevbomb" på hallgolvet. Jag blev skeptisk men körde i filmen och fick se en naken Märtha onanera sig till nån sorts orgasm. Det var väl en slags liten bomb

Så jag kollade hennes sida och där stod det; ....och priset gick till en man i Solna! Ibland tror jag att jag var den ende som vågade ge henne min adress alternativt den ende som ens hade varit på hennes sida

Ot: Självklart har jag runkat till filmen....
Citera
2010-09-17, 21:48
Medlem
trevlig, försöker hitta filmklipp på henne men lyckas inte så bra, jag har med fått nån konstig dragning för äldre damer.
Citera
2010-09-18, 22:29
Medlem
myselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aasmilyy
trevlig, försöker hitta filmklipp på henne men lyckas inte så bra, jag har med fått nån konstig dragning för äldre damer.
Finns några teasers på Helena Darks sida.. http://www.helenadark.com/new/trailers/trailers.cgi?id=1&viewno=1&pageno=1&lang=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in