Problem: Jag kan inte spela upp musik i WMC.
Jag har sökt som fan i flera timmar nu. (På google, fb, microsoft, bloggar, forum och diverse andra ställen). Men ingen verkar ha haft det här problemet förut.
I WMC´s huvudmeny så ska det ju finnas ett antal alternativ på vad man vill göra. Som "My pictures", "My videos" och liknande. Men jag saknar både "My music" och "My videos", kanske tom. fler.
Jag vet inte vart dom har försvunnit eller när, för dom har funnits där tidigare. Jag vet inte heller vad jag kan ha gjort för att trolla bort dom. Har inte gjort nåt konstigt med datorn på sistone. WMC versionen jag har fick jag med när jag köpte datorn. Det är alltså ingen piratkopia. (om nu det kan göra nån skillnad)
De här 3 alternativen är de ända jag att välja på i WMC. (jo, jag har provat att scrolla upp o ner.)
http://tinypic.com/view.php?pic=6ard9ut Bilden blev lite liten men den borde gå att förstora genom att klicka på den.
Vad göra? Jag håller på bli galen på detta.
*flashbacks sökfunktion suger hårt har jag också upptäckt.
Edit: Oj, jag kanske borde ha placerat denna i "Datoranvändning - MS Windows" istället? Ber om ursäkt för besväret mod om du måste flytta den.