2010-07-06, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
lät då fan inte schysst iaf

Citat:
Ursprungligen postat av ztlohnierb
Näe efter närmare lyssning så var det inte så mycket att hänga i granen precis..
Hur kan ni dissa hela albumet när det innehåller hur mycket som helst från alla olika subgenres av dubstep?
Citera
2010-07-06, 19:31
Medlem
ztlohnierbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Hur kan ni dissa hela albumet när det innehåller hur mycket som helst från alla olika subgenres av dubstep?

Efter att ha lyssnat igenom ca 10 låtar så tyckte jag verkligen inte att det var något för mig helt enkelt.
Citera
2010-07-06, 20:36
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali

för att det var totalt jävla värdelöst?
Citera
2010-07-06, 21:33
Bannlyst
Citat:
för att det var totalt jävla värdelöst?
Alla 40 låtar? Ok, trevligt. Kan du upplysa mig om vad bra dubstep är då?

Såg precis att du postat Borgore - Summertime här. Case closed.
Citera
2010-07-06, 23:29
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Bra skit! Jag själv är Skream fantast och älskar nästan varenda låt han har gjort, inte ofta man stöter på folk som uppskattar Skream!
Skream är ju nästintill en frontfigur inom dubstepscenen. Eller var i alla fall för några år sedan när den slog igenom. Så om du sällan stöter på folk som gillar honom så är det lite konstigt..
Citera
2010-07-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Skream är ju nästintill en frontfigur inom dubstepscenen. Eller var i alla fall för några år sedan när den slog igenom. Så om du sällan stöter på folk som gillar honom så är det lite konstigt..
Jo jag vet, precis därför är det konstigt. Folk föredrar annan typ av dubstep och det skall man väl respektera.
Citera
2010-07-07, 11:30
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Bra skit! Jag själv är Skream fantast och älskar nästan varenda låt han har gjort, inte ofta man stöter på folk som uppskattar Skream!

Det är ju inte precis så att Skream gör samma typ av dubstep hela tiden, tvärtom. Vissa saker tycker jag är skitbra andra är sådär. Rutten tillhör en av låtarna som jag verkligen gillar.
Citera
2010-07-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrettySneaky
Det är ju inte precis så att Skream gör samma typ av dubstep hela tiden, tvärtom. Vissa saker tycker jag är skitbra andra är sådär. Rutten tillhör en av låtarna som jag verkligen gillar.
Menar du att jag har sagt att han gör samma typ av dubstep hela tiden?
Citera
2010-07-07, 14:12
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Menar du att jag har sagt att han gör samma typ av dubstep hela tiden?

Nej nej, bara flikar in mina 2 cent.
Citera
2010-07-07, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrettySneaky
Nej nej, bara flikar in mina 2 cent.
Ah, jo det är väl precis det som gör honom så bra.
Citera
2010-07-10, 18:14
Medlem
ztlohnierbs avatar
Är det någon mer än jag som har märkt att de har använt dubstep i den nya tutti frutti reklamen? Det må vara mainstream men ändå lite förvånande
Citera
2010-07-10, 18:17
Medlem
Citat:
lät då fan inte schysst iaf
Undrar också hur man kan påstå att detta album inte låter bra om man tycker om dubstep, underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in