DMZ hade sin sjätte födelsedag i lördags den femte. Massa folk spelade där så som Mala, Coki, Benga+Skream, Tunnidge och många andra. Benga+Skream settet har fått en del kritik från massa håll och det har blivit lite av en twitter bitchfight mellan folk som försvarar Skream+Benga och de som tycker att det var helt horribelt spelat.
Här har ni settet så ni kan lyssna :
http://soundcloud.com/brostepwars/dmz-6th-bday-skream-benga-mix
Själv tycker jag att det är en del bra låtar så som SX vs Ramadanman - Woo Riddim (fast med dålig grime över den) men att de också droppa Sweet Shop - Doctor P och DatsiK - Basscannon i där. Jag tycker personligen att det inte är det bästa de har gjort och jag hoppas verkligen inte att deras framgångar i mainstreamen med Magnetic Man har stigit dem åt huvudet så att de bara kommer spela hypelåtar. Har också hört att många Magnetic Man spelningar så spelar de ut låtarna helt med ingen mixning och det hoppas jag inte heller att de fortsätter att göra då dubstep är ju rave/dans musik och den ska vara mixad!
Mixen var inte direkt välkommen av de som var på DMZ förutom de skjortlösa tonåringarna som gjorde moshpit vid DJ-båset

.