2009-07-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquabot
Nu är det så illa att jag på allvar överväger att skippa en femma hasch till förmån för ett par tolvor från Kromestar och Digital Mystikz...
Haha, då är det illa. DMZ lirar ju för övrigt i Malmö ikväll. Lite långt från mig dock.
Citera
2009-07-26, 10:25
Medlem
Är det nån som har hört nånting om att Burial ska släppa ett nytt album?
Citera
2009-07-26, 19:44
Medlem
Aquabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okhrana
Är det nån som har hört nånting om att Burial ska släppa ett nytt album?
Nej tyvärr. Det finns nog ingen skiva jag längtar mer efter än Burials nästa fullängdare, trodde aldrig han skulle kunna toppa debuten men så släppte han Untrue och golvade mig igen. Tredje skivan kommer förmodligen vara så jävla bra så vi vanliga människor kan inte ens föreställa oss det (han har en del förväntningar att leva upp till...).
Citera
2009-07-27, 09:00
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Badass låt av Hd4000
http://www.youtube.com/watch?v=_zUiTB34vcw
Citera
2009-07-27, 18:27
Medlem
Somatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquabot
Nej tyvärr. Det finns nog ingen skiva jag längtar mer efter än Burials nästa fullängdare, trodde aldrig han skulle kunna toppa debuten men så släppte han Untrue och golvade mig igen. Tredje skivan kommer förmodligen vara så jävla bra så vi vanliga människor kan inte ens föreställa oss det (han har en del förväntningar att leva upp till...).

Av de samples och låtar som går att få tag på låter det riktigt bra (om de nu är de som hamnar på fullängdaren). Men så är killen ett geni också.
Citera
2009-07-27, 23:59
Medlem
Finns bara några sköna låtar av killar som vet vad dom gör, all dubstep är inte bra
Citera
2009-07-28, 00:36
Medlem
Är det nån här som vill lära er av mästaren på Dubstep så är det bara att kolla in följande intervju med en av världens töntigaste DJs:

http://webbtv.hallandsposten.se/player/play/94307

Introt är så jävla skönt när han står och guppar som en anka. Sen alla hans moments där han "zonar ut" och ser asrolig ut är guld.
Citera
2009-07-28, 13:38
Medlem
LaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewbacca
Är det nån här som vill lära er av mästaren på Dubstep så är det bara att kolla in följande intervju med en av världens töntigaste DJs:

Introt är så jävla skönt när han står och guppar som en anka. Sen alla hans moments där han "zonar ut" och ser asrolig ut är guld.
Hahahaha Ooooo jävlar
Fy fan va tung dubstep han sätter igång i slutet
Citera
2009-07-28, 14:31
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewbacca

tokskön snubbe ju
Citera
2009-07-29, 18:25
Medlem
endymions avatar
Nu har farbror också hittat till detta gooda

Sitter just nu och plöjer igenom x antal låtar för att hitta mig in i generen.
Citera
2009-07-29, 18:36
Medlem
Aquabots avatar
Flippade ur tidigare idag när jag hörde Guido's The Way You Make Me Feel, letade efter en bra butik att handla från och hittade en som hade både det ena och det andra. Slutade med ett jag köpte fem släpp...

Guido - Orchestral Lab/Way U Make Me Feel [drunk11]
Burial - Burial [HDBLP001]
Joker/2000F & J Kamata - Digidesign/You Don't Know What Love Is [HDB018]
Zomby - Mu5h/Spliff Dub (Rustie Remix) [HDB009]
Martyn - Broken/Shadowcasting [REVOLVER011]
Citera
2009-07-29, 23:23
Medlem
Fugeess avatar
Lyssnar till viss del på dubstep, det är bra när det är bra som sagt. Men kan lätt bli lite för mycket tycker jag om man sitter och lyssnar på det i timtal.

Uppskattar den "ljusa, mjuka och glada" dubstepen istället för det hårda och mörka.

L-wiz eller 16bit är nog favoriten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in