Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-12, 18:57
Medlem
IDag droppade jag 3 mg xanax, 20 mg stilnoct, 20 mg diazepam, 50mg sobril. Resultat? Seg i kroppen.

Börjar ledsna nu.
Tjack tål jag inte.
Hallisar snear jag på efter en timma samt har varningssignaler om HPPD
Kola går ej att få tag på
Benzo har jag gett upp för länge sedan då inget av värde händer
opiater/oder har jag inte heller fått tag på.
E kan jag få tag på men är lite deppad just nu är osäker på om man ska pressa serotoninet
Gräs har jag rökt tio gånger med god teknik men får ändå ingen effekt
Stilnoct blir jag inte äns sömning av

Så är jag dömd till lustgas???
Citera
2007-05-12, 19:31
Medlem
lakritspipans avatar
Prova rök mer gräs? Tog visserligen inte 10 gånger innan jag fick effekt men några gånger. Vet dock att det tar rejält med försök för vissa innan de blir höga.

Att enbart ta benso är väl aldrig kul direkt, prova att blanda med alkohol eller cb eller kombinera alltihop
Citera
2007-05-12, 19:33
Medlem
berra12345s avatar
Hade jag varit du hade jag höjt doserna. Du ser ut att ha en sjuhelvetes tolerans. Synd att du snear på hallusioner . Det ju där man får ut det fina av drogerna. Nåja, mitt råd skulle i alla fall vara att höja doserna.
Citera
2007-05-12, 19:47
Medlem
Himmler!s avatar
Måste du verkligen knarka då? Om du ändå inte får ut någonting av det?
Citera
2007-05-12, 20:33
Medlem
Måste och måste, det är ju ett kicksökande.
En del upplevelser på hallisar är så fina att man börjar gråta.
Men visst har jag tolerans. Min pappa tog en atarax och låg klubbad på golvet i två timmar medan jag med mina 4 xanax 1 mg i kroppen mest satt och frågade om jag skulle hjälpa honom att gå och lägga sig.

Upplevelser är ju det jag söker och där är ju hallisar a och o men även E.
men är som sagt lite nojig med tanke på omständigheterna. Snear gör jag för att jag är överktiv i hjärnan så det är omöjligt att värja sig för nojiga tankar.
Citera
2007-05-12, 20:34
Medlem
djflexs avatar
Rökat kommer du förr eller senare få effekt av, jag har stött på flera som trott att de var immuna efter första gångerna men är man lite ihärdig så kommer det ge effekt - och vilken effekt sen

Den lilla ängeln på min ena axel tvingar mig för övrigt att tillägga en sak: du är skriver att du är deppad, kanske bättre att du försöker ta dig genom det utan drogerna? Du kommer garanterat få bättre effekt och kunna hantera drogerna bättre om du är mentalt stabil.
Citera
2007-05-12, 20:35
Medlem
Jo det vet jag och därför undviker jag vissa droger just nu.
Deppandet beror på utbrändhet och inget jag valt å att säga.
Men man vill ju hitta något som förgyller tillvaron.
Annars är jag efter en dumdristiggrej på tjack väldigt vaksam över vad jag tar...man ska vara snäll mot psyket
Citera
2007-05-12, 21:41
Medlem
SinCitys avatar
Testa den lagliga varianten Kratom...Kusin med kaffeplantan och med egenskaper påminnandes om opiater. Används i vissa delar av världen för att "bota" missbruk av t ex heroin.

Tar man Kratom typ max 1-2ggr/v så är det lugnt med toleransutveckling mm och det blir inte så dyrt. Kör du varje dag så ökar toleransen abnormt snabbt och det hela blir bortkastat...
Citera
2007-05-12, 21:44
Medlem
känns som man kan köra på tram då
Citera
2007-05-12, 21:48
Bannlyst
Någon opiat/opioid?
Citera
2007-05-12, 22:16
Medlem
Blir väl benzo och någon opiod tills vidare för att förgylla stunderna.
E blir det när man mår bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in