2007-05-12, 16:48
Medlem
Någon som vet om man förlorar någon effekt när man intar det nasalt eller röker det?
vilket av dom två sätten är egentligen bäst?
gissar på att man förlorar effekt genom att äta?
bränner hårt nasalt, därför funderar jag på rökning istället.
en till fråga : hur länge behövs kultivering innan man får fram seedsen man så gärna väntar på ?

tack för ordet
Citera
2007-05-12, 17:58
Medlem
seloots avatar
Det var då ingen lätt fråga, finns ju typ 0 fakta om det på erowid, vem vet det då lixom!
Citera
2007-05-12, 18:08
Medlem
den som testat...
Citera
2007-05-12, 20:55
Medlem
MisterToms avatar
Kroppen tar inte upp skiten oralt om du inte tar MAO-hämmare. Vad som är bäst av röknig och nasalt vet jag inte, skulle tro på nasalt för det är det som det traditionellt används som. Rosta fröna tills skalen poppar, krossa fröna sen till fint pulver och blanda 50/50 med bakpulver. Ta sedan jääävligt liten dos, det är starka saker. Lägg dig i sängen alltså, och se till att du har en sitter!
Citera
2007-05-13, 02:39
Medlem
acacia simplex

okej, sitter nu och kollar på "men at work - land down under" på youtube, samtidigt som jag undrar om någon vet någon skön hemsida jag kan införskaffa ACACIA SIMPLEX på, utan kreditkort?
Citera
2007-05-15, 00:58
Medlem
det där med mao visste jag om, en sak jag däremot inte vet om är hur mycket man behöver ifall vi säger att man är förstagångstagare och ska käka tillsammans med mao, vet inte heller om alla sorters mao fungerar ?
Citera
2007-05-15, 07:47
Medlem
Chickenkillers avatar
Nu känns det som om hela mitt favvoforum mobbar mig igen .

Vad är detta för ämne igentligen?? Aldrig hör talas om åsså kommer det massa trådar om det...kan nån vänlig själ förklara för en förlorad trippare?
Citera
2007-05-15, 08:13
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
Vad är detta för ämne igentligen?? Aldrig hör talas om åsså kommer det massa trådar om det...kan nån vänlig själ förklara för en förlorad trippare?

Hehe, bara någon rare psykoaktiv växt som man kan trippa på bara.

För övrigt så kan jag nog komma med mer info när jag får min nyinköpta bok om alla världens psykoaktiva växter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in