Risk för att vekra tjatig med alla mina trådar.
Nu tog jag dubbla dosen på en gångoch var vaken. Inget hände nu heller. Kan väl knappast vara benzon som hindrar?
försökte också flumma på 20mg förut, höll mig vaken men inget hände förutom att jag vart ordentligt seg. en kollega ringde för att prata och kunde inte få ur mig nåt vettigt alls, vart bara "aa, mm, jo, ok" så lyckades förmodligen få henne o tro att jag inte uppskattade att hon ringde. kände mig jävligt korkad efteråt.
Snubben förväntar sig något slags hallucinogent rus på 20mg Stilnoct samtidigt som han uppger sig ätit tyngre bensos såsom Xanax, Diazepam, Sobril, men han har ingen tolerans?
Eftersom Stilnoct är en semibenso bör den vara korstolerant gentemot de andra medikamenterna och således är 20mg inte så mkt.
Mina egna erfarenheter av hallisar på Stilnoct är säkert 10 år gamla, men jag minns att jag lät bli att sova, drog ett par bloss mm. sen började det hända saker. Rekomenderar verkligen ingen att göra så då jag förlorade minnet i över ett dygn. Då hade jag varit och köpt kläder, ätit middag med familjen, hängt med på grillfest osv. utan att minnas ett spår. Jo, jag minns att jag vomerade då jag drack en proteindrink som jag ville ha i mig då jag inte ätit frukost, iaf inte vad jag kommer ihåg...
Nä, vill ni uppleva en tripp så satsa på lite svamp, en stuga i skogen, goda vänner, bra mat, ficklampor mm och utforska landskapet. Titta gärna på himlen och fundera över oändligheten mm. Ta sedan ett sömnmedel och sov bort det sista av trippen då det tenderar att bli en dryg upplevelse.
Trippa inte loss ensam. Tankarna som kan komma blir lätt oerhörda hinder och ni kanske fastnar i TV-soffan och får titta på svältande barn i Afrika för att sedan försöka räkna ut hur ni ska lösa alla dessa problem. Tro mig, ingen av idéerna kommer att hålla senare...
känner absolut ingen effekt på stilnoct heller..blir inte det minsta sköna, återigen individuellt. iofs är min hjärna ganska förstörd uppenbarligen också.
Snubben förväntar sig något slags hallucinogent rus på 20mg Stilnoct samtidigt som han uppger sig ätit tyngre bensos såsom Xanax, Diazepam, Sobril, men han har ingen tolerans?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!