Citat:

Ursprungligen postat av 
SkandiaMannen.

Var det mest efterblivna jag hört. Utveckla gärna varför tror dom skulle kidnappa eller mörda sin egen dotter? 
Jävla pajas! Fimpa knarket.

De flesta som tror att föräldrarna är inblandade misstänker nog att det skedde en olycka. Madde dog medans de satt på krogen. 
Polisen fann blod från flickan på rummet. Bakom en soffa, på utsidan av fönstret och något mer ställe om jag inte minns fel. Likhundar markerade på flera ställen. Bland annat på mammans kläder, på deras bibel och flickans gosedjur.
Polisen fann kroppsvätskor från flickan i bagaget på deras hyrbil. I den här kroppsvätskan som jag tror var urin, fanns höga halter av lugnande medel. De kan ha gett barnen något så de skulle sova.
Pappans tennisbag försvann..
Föräldrarnas agerande den kvällen är så jädra konstigt. Det är ingen normal reaktion att vid upptäckten att Madde inte var på hotellrummet, lämna de andra två små barnen ensamma, (dom var hon inte orolig för minsann) gå tillbaka till restaurangen och skrika ” De har tagit henne”. Det vore mer normalt att kanske ringa maken, säga Madde är inte på rummet. Hon måste ha gått ut. Nu letar vi! 
Men nej, så gjorde dom inte. Men, har man dagen innan, bestämt att vi måste fejka ett bortförande. DÅ, kan man lätt gå händelserna i förväg och ropa ” de har tagit henne”. Ett stort, första misstag om du frågar mig.
Just nu funderar jag på varför det bara fanns två barntandborstar när de hade tre barn? Användes Maddes tandborste för att rengöra något, typ blod? Jag tror inte att en eventuell kidnappare tog den i alla fall.