2007-05-10, 13:47
Medlem
Har det där avtalet hos tandläkaren att de ska dra 80kr i månaden på autogiro från mitt konto. Fick ett brev idag där det stod, "för att dina månatliga dragningar skall hamna i rätt avtalsperiodså kommer vi att dra dubbelt belopp denna månad, var vänlig och reservera medel för detta.

Får de göra så? jag skiter i pengarna, mer en princip. Kan man hoppa av skiten? Jag har inte haft ett hål i mitt liv, och har väldigt fina tänder. Anledningen till beloppet 80kr/mån är att jag röker.
Citera
2007-05-10, 23:19
Medlem
Bup
Citera
2007-05-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Får de göra så?

Läs avtalet.
Citera
2014-01-13, 18:45
Medlem
konanes avatar
Jag hade premie 1 förut, tror att jag betalade 225kr/kvartal. Hade det i två eller tre år. Nu har jag flyttat och har fortfarande inte haft ett enda hål i mitt liv och har fina tänder (25år, icke rökare), helt plötsligt har jag premie 5 och ska betala 170kr/mån.

Ska ringa och prata med dem i morgon vad det beslutet grundar sig på.
Citera
2014-01-15, 18:04
Medlem
konanes avatar
UPDATE:
Pratade med dem igår, enligt journalen skulle jag ha grupp 4 men de hade skickat papper på premie 5. Jag ville prata med tandläkaren men han var sjuk så de skulle ringa upp.

De ringde upp idag och bad om ursäkt och sa att något hade blivit fel, jag skall ha premiegrupp 2.

Så var uppmärksamma på vad det är för något ni godkänner innan ni börjar betala, börjar man betala kan man inte ändra premiegrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in