2007-05-09, 11:39
Medlem
Har haft datorn kanppt en vecka. Det brjade andra dagn med att ja stoppade i ett minneskort frn en kamera o nda sedan dess s kommer det upp en ruta som vill att jag skall instalera ett program. Bara det attt jag inte har cd till programet o den finner inget nr dne sker sjlv. Detgick ju bra att f ver bilderna s va fan vill den att jag ska gra detta fr o hur blir jag av med skiten. Windows r fan BG ibland!!
Citera
2007-05-09, 11:49
Medlem
Hultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
Har haft datorn kanppt en vecka. Det brjade andra dagn med att ja stoppade i ett minneskort frn en kamera o nda sedan dess s kommer det upp en ruta som vill att jag skall instalera ett program. Bara det attt jag inte har cd till programet o den finner inget nr dne sker sjlv. Detgick ju bra att f ver bilderna s va fan vill den att jag ska gra detta fr o hur blir jag av med skiten. Windows r fan BG ibland!!

Vad heter programmet som datorn vill att du ska installera d?, och kommer det upp nr du stoppar i ett minneskort, eller lite d och d?
Citera
2007-05-09, 12:03
Bannlyst
Tm din temp-mapp.
Start / kr / %temp%
Radera allt som kommer upp. (Det ppnas en ny fnster)

Om rutan om programinstallation kommer upp efter boot, g och kolla dina autostarts.
start / kr / msconfig

Skriv lite mer om vad det e fr program som vill installera sig.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in