Enligt kontrollpanelen så har nihilizten gjort ett inlägg i denna tråd efter mig men jag kan inte se det. Detta har hänt flera gånger, vad beror det på? Får aldrig se inlägget..
Enligt kontrollpanelen så har nihilizten gjort ett inlägg i denna tråd efter mig men jag kan inte se det. Detta har hänt flera gånger, vad beror det på? Får aldrig se inlägget..
Om du kör med firefox och RIP:ar reklamen på sidorna så är det det som spökar, prova att högerklicka någonstans i FF-rutan och välja "Undo last RIP" några gåner så ska du se att du kommer upptäcka några nya inlägg.
Plockar du bort "mellan-inläggen-reklamen" på fel sätt, så ryker ett par inlägg också. På ett lömskt sätt dessutom eftersom det inte syns att de är borta.
Plockar du bort "mellan-inläggen-reklamen" på fel sätt, så ryker ett par inlägg också. På ett lömskt sätt dessutom eftersom det inte syns att de är borta.
Tack! Prövade Corvs tips. Det är R.I.P som strular.
Jo jag har tänkt på detta med. Men ingen ligger på min ignorelist
Även om man lägger till någon på sin ignorelista ser man att personen skrivit ett inlägg. Man ser bara inte själva inläggets innehåll. Det står: "Det här inlägget är dolt på grund av att [nick] är på din ignoreralista."