2007-05-08, 18:25
Medlem
Eskapist_s avatar
Ibland så ser jag inte andras poster. T ex så skrev jag i denna tråd för 10 min sedan http://www.flashback.org/showthread.php?t=483751&page=2

Enligt kontrollpanelen så har nihilizten gjort ett inlägg i denna tråd efter mig men jag kan inte se det. Detta har hänt flera gånger, vad beror det på? Får aldrig se inlägget..
Citera
2007-05-08, 18:26
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapist_
Ibland så ser jag inte andras poster. T ex så skrev jag i denna tråd för 10 min sedan http://www.flashback.org/showthread.php?t=483751&page=2

Enligt kontrollpanelen så har nihilizten gjort ett inlägg i denna tråd efter mig men jag kan inte se det. Detta har hänt flera gånger, vad beror det på? Får aldrig se inlägget..

Nihilizten kanske ligger på din ignorelist.
Citera
2007-05-08, 18:28
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Nihilizten kanske ligger på din ignorelist.
Jo jag har tänkt på detta med. Men ingen ligger på min ignorelist
Citera
2007-05-08, 18:31
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nihilizten
Men. Tänk om dom var diskriminerade och bra människor .. vad tycker ni isf?

Svensk lag ska givetvis följas

Så, nu vet du!
Citera
2007-05-08, 18:38
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Så, nu vet du!
Jag ser inte det inlägget. Men tack!

Edit: Prövat med att rensa cookies etc.
Citera
2007-05-08, 18:45
Medlem
techno_the_kings avatar
Har samma problem & i en tråd någonstans här på Fb så var det någon som sa att det var FireFox som det var problem med för du kör väl med FF..
Citera
2007-05-08, 19:02
Medlem
Corvs avatar
Om du kör med firefox och RIP:ar reklamen på sidorna så är det det som spökar, prova att högerklicka någonstans i FF-rutan och välja "Undo last RIP" några gåner så ska du se att du kommer upptäcka några nya inlägg.
Citera
2007-05-08, 19:23
Moderator
impieteers avatar
Plockar du bort "mellan-inläggen-reklamen" på fel sätt, så ryker ett par inlägg också. På ett lömskt sätt dessutom eftersom det inte syns att de är borta.
Citera
2007-05-08, 19:52
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Plockar du bort "mellan-inläggen-reklamen" på fel sätt, så ryker ett par inlägg också. På ett lömskt sätt dessutom eftersom det inte syns att de är borta.
Tack! Prövade Corvs tips. Det är R.I.P som strular.
Citera
2007-05-08, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapist_
Jo jag har tänkt på detta med. Men ingen ligger på min ignorelist
Även om man lägger till någon på sin ignorelista ser man att personen skrivit ett inlägg. Man ser bara inte själva inläggets innehåll. Det står: "Det här inlägget är dolt på grund av att [nick] är på din ignoreralista."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in