2007-05-07, 21:04
Medlem
Hej jag har en snabb fråga, vill expekt ha id handligar när man tar ut pengar oavsätt hur mycket man tar ut eller är det bara när man tar ut stora summor?
//bajen_martin
Citera
2007-05-07, 21:55
Bannlyst
Har tagit ut pengar från expekt säkert över 100 gånger, aldrig behövt skicka in något sådant. Men sen vet jag inte om du ska ta ut en miljon så kanske dom börjar undra.
Citera
2007-05-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Har tagit ut pengar från expekt säkert över 100 gånger, aldrig behövt skicka in något sådant. Men sen vet jag inte om du ska ta ut en miljon så kanske dom börjar undra.

haha okej nejdå, men du tog säkert ut till kreditkort, jag kör med banktranfers, hoppas de är samma med de då så man slipper hålla på att skicka in massa saker

nån annan som har erfarenheter från expekt speciellt med banktransfer uttag skulle det va kul att höra
Citera
2007-05-07, 23:35
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen_martin
haha okej nejdå, men du tog säkert ut till kreditkort, jag kör med banktranfers, hoppas de är samma med de då så man slipper hålla på att skicka in massa saker

nån annan som har erfarenheter från expekt speciellt med banktransfer uttag skulle det va kul att höra

För du över pengarna till kontot du använde för att sätta in pengarna från början? Isf borde det vara lugnt! Det har även varit lugnt för mig när jag förde över pengar till mitt egna konto efter att ha fört in från en annan persons (med tillåtelse) kreditkort och såklart tillhörande bankkonto, men det har förvisso bara varit småsummor.
Citera
2007-05-08, 00:01
Medlem
bohrdohrs avatar
Förde över ca 35 k SEK till neteller. Fick skicka in scann på pass vid insättning och scann på pass, räkning och screenshoot från neteller vid uttag...
Citera
2007-05-08, 00:15
Medlem
Okej tack för alla svar, det ska nog inte vara några problem då handlar inte om stora summor:P
men nån som vet hur långt tid det tar att få in pengarna till sitt bankkonto, ungfär lika långt tid det tog att få in pengarna till expekt eller?
//martin_bajen
Citera
2007-05-08, 00:40
Bannlyst
Jag sätter in pengar både via neteller och visa kort. Men tar alltid ut via bank, alltså till mitt bankkonto. Brukar ta 2-3 dagar innan pengarna kommer.
Citera
2007-05-08, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag sätter in pengar både via neteller och visa kort. Men tar alltid ut via bank, alltså till mitt bankkonto. Brukar ta 2-3 dagar innan pengarna kommer.

Okej tack så mycket då vet jag. det var det jag ville ha svar på
Citera
2007-05-08, 14:31
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohrdohr
Förde över ca 35 k SEK till neteller. Fick skicka in scann på pass vid insättning och scann på pass, räkning och screenshoot från neteller vid uttag...

Oj, vad omständigt. Ingenstans vart jag än spelat har det behövts mer än en räkning och inscannat ID.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in