2007-05-07, 18:29
Medlem
Kyozs avatar
Förlåt om jag är keff men hur ändrar man i realmlist.wtf ? :/ frågar bara villket program jag vill öppna den med.

Edit: jaha, wordpad
Citera
2007-05-07, 18:29
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoz
Förlåt om jag är keff men hur ändrar man i realmlist.wtf ? :/ frågar bara villket program jag vill öppna den med.

Öppna den med wordpad
Citera
2007-05-07, 18:30
Medlem
Citat:

Notepad.exe

EDIT: Någon som har länk till 1.12.1 patchen? De jag hittade på SweWoW's sida fungerade inte.
Citera
2007-05-07, 18:35
Medlem
Kyozs avatar
fortfarande inget svar, måste jag ominstallera wow helt och patcha tillbaka det till 1.12.1 eller kan jag bara ändra i realmlist.wtf?
Citera
2007-05-07, 18:37
Medlem
necators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Hur bra tror ni man klarar sig på ett Geforce FX5500 med en Amd 2800+ och 1Gb ram? Börjar bli lite rädd att jag inte kommer palla spela med überlåg fps.

Jag lyckades få det att flyta på finfint på min bärbara skoldator. En Intel PentiumM på 1,5 Ghz och 512mb RAM. Grafikkortet har jag ingen aning om men vad kan det va i en tre år gammal Dell :P
Citera
2007-05-07, 18:49
Medlem
glupsks avatar
Citat:
fortfarande inget svar, måste jag ominstallera wow helt och patcha tillbaka det till 1.12.1 eller kan jag bara ändra i realmlist.wtf?

Nä det behöver du inte, servern kör den senaste patchen.
Citera
Medlem
Kyozs avatar
Soft att det funkar, någon som har någon aning om vad jag har gjort fel?

I min realmlist.wtf fil står det "set realmlist swewow.no-ip.biz"

Jag har WoW och TBC installerade, uppdaterade till sissta patchen men när jag försöker logga in med mitt vanliga accountname och password så säger den bara "can not connect"
Citera
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necator
Jag lyckades få det att flyta på finfint på min bärbara skoldator. En Intel PentiumM på 1,5 Ghz och 512mb RAM. Grafikkortet har jag ingen aning om men vad kan det va i en tre år gammal Dell :P
Gött gött! En fråga till. Man kan alltså connecta utan att ha installerat TBC?
Citera
2007-05-07, 18:51
Medlem
glupsks avatar
Citat:

Jag har WoW och TBC installerade, uppdaterade till sissta patchen men när jag försöker logga in med mitt vanliga accountname och password så säger den bara "can not connect"

har du reggat dig på deras hemsida?

Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Gött gött! En fråga till. Man kan alltså connecta utan att ha installerat TBC?

Jag är inte hundra procent, men jag antar det, bara versionen är up2date så ska det väll inte vara några problem
Citera
2007-05-07, 18:51
Medlem
Flakons avatar
Citat:

Hoppas att du menar det accountname som du har registrerat på SweWoWs hemsida. Annars måste du registrera dej där.

Edit: Sen
Citera
2007-05-07, 18:53
Medlem
Kyozs avatar
Jupp har reggat mig på deras sida, funkar icke.
Citera
2007-05-07, 18:54
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Jupp har reggat mig på deras sida, funkar icke.

Mycket underligt. Men testa att göra ett nytt konto. Annars finns det en FAQ på deras hemsida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in