2019-02-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Hej!
Jag har en bra geard ally Warrior på Warmane, 60 warlock och 60 rogue ally på Ligthbringer om någon är intresserad.. Jag letar efter en 55+ på Northdale .som slutat lira, pallar inte levla igen då blizzard släpper sin egna server i sommar.

Varför inte spela på Northdale, då den är gratis? Kommer inte classic på blizzard kosta månadsvis?

Vill veta varför man bör köra på blizzard jämfört med gratis? Läste att dom har lite uppdaterings jämfört med vanilla, som den var förr. Grafikändring var en grej.
Citera
2019-02-03, 15:29
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
Varför inte spela på Northdale, då den är gratis? Kommer inte classic på blizzard kosta månadsvis?

Vill veta varför man bör köra på blizzard jämfört med gratis? Läste att dom har lite uppdaterings jämfört med vanilla, som den var förr. Grafikändring var en grej.

Om Blizzard håller sig till no change så lär alla vanilla privatserverar vara spökstäder.
Citera
2019-02-04, 20:34
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday

Jag tror att Northdale har sagt att dem ska stänga ner när blizzard släpper sina serverar
Citera
2019-02-08, 01:07
Medlem
Neroxxs avatar
Köttade precis naxx i vanilla för första gången, tevlig upplevelse måste jag säga.
Citera
2019-02-14, 20:30
Medlem
Muminmuggos avatar
Har nytt bytt till ett Radeon Vega 64 och märker direkt att det inte är lika smooth som på vanilla wow innan som när jag hade ett Nvidia 970. Så jag undrar om det är skillnad på AMD i Nvidia GPUer när det gäller just private servrar? Kör på lightshope
Citera
2019-02-14, 20:42
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminmuggo
Har nytt bytt till ett Radeon Vega 64 och märker direkt att det inte är lika smooth som på vanilla wow innan som när jag hade ett Nvidia 970. Så jag undrar om det är skillnad på AMD i Nvidia GPUer när det gäller just private servrar? Kör på lightshope

Ibland kan det bli problem när man ändrar hårdvara, prova radera din WDB & WTF mapp i wow mappen, det kanske fungerar för att sedan ändra inställningarna in-game.
Citera
2019-02-14, 22:26
Medlem
Muminmuggos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Ibland kan det bli problem när man ändrar hårdvara, prova radera din WDB & WTF mapp i wow mappen, det kanske fungerar för att sedan ändra inställningarna in-game.
Tack som fan, det blev mycket bättre nu! Men jag skulle ha tänkt på att spara alla mina bindings i skit...
Citera
2019-02-15, 16:16
Medlem
Jag hörde att Lightshope ska ha tbc när classic kommer ut. Kommer då northdale bli TBC? Är det värt att börja spela där nu, eller spela på en tbc server?
Citera
2019-02-24, 15:22
Medlem
SweWoW finns ju inte längre. Tråden borde byta namn!

Jag kommer ihåg att det fanns server där man började på max lvl, och man farma badges i bg's för att köpa gear med det, och så kan man raida. Kommer inte ihåg vad den hette

Vet ni någon sån privatserver?
Citera
2019-02-24, 16:00
Medlem
Emolls avatar
Vilken är den största TBC servern just nu som är gratis?
Citera
2019-04-01, 20:57
Medlem
Julmustarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vilken är den största TBC servern just nu som är gratis?

Mest blizzlike är Netherwing, trevlig server.
Annars finns warmane men den är pay to win.
Citera
2019-04-01, 23:27
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustarn
Mest blizzlike är Netherwing, trevlig server.
Annars finns warmane men den är pay to win.
Alright, hittade Nightbane för några veckor sedan, den är rätt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in