Citat:
Ursprungligen postat av
Tordem
kommer det va tillräckligt med folk för att kunna fylla bgs etc?
vilken hunter race är bäst på alliance sidan?? bara kört horde o kör orc hunter
på nostalrius alltså...
Inget pay to win skit?
Det kommer vara ordentligt med folk. Ingen vet hur många men med tanke på hypen det är just nu för Nostalrius och aktiva konton de har på sidan så lär det vara MINST 600-700 är jag säker på. Vissa gissar på 1000-1500+.
Förhoppningsvis berättar de hur många som reggat ingame konton så man får en aning om hur många som spelar.
Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Japp. Kom nu ihåg oxå att det är de gamla racialsen. Human har t.e.x stealth detection activate om jag minns rätt och Nightelf kan inte ens använda shadowmeld i combat än =)
Reggat mig nu! Drömmen vore att detta blev så bra som förväntat. Jag ser nog ärligt talat mest fram emot att questa och lvla i dom gamla miljöerna, med dom gamla struggles-en men hade. Sån underbar känsla.
Hur många har signat på pollen nu ? =)
Skoj att du är med

Ja, uppleva de gamla zonerna kommer bli skoj. Jag själv ska verkligen ta mig lite mer tid åt att uppleva dem och inte bara ruscha igenom för att levla så snabbt det bara går eller skippa X och Y questen bara för att de är lite sega.
Jag var tvungen att lägga en till röst för att komma fram och se resultaten. Just nu ser det ut såhär.
Alliance 33 Röster 62 %
Horde 20 Röster 38 %
tabort en alliance röst för den extra rösten jag la.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tordem
Kommer flashback guild bara finnas som Alliance??
Majoriteten kommer spela alliance som du kan se i röstningsresultaten. Dock har vissa sagt att det endast kan tänka sig horde. Jag har inte hört några planer om guild på horde sidan och jag har inga då jag behöver all tid jag har på alliance sidan.
Det finns ordentligt med plats i forumet om de som vill lira horde har intresse att ha en egen sektion där ni kan prata och få lite mer sammanhållning. Säg till så fixar jag direkt. Finns ju även en allmänt kategori där vi pratar allmänt om WoW och andra saker. Alla som vill är välkommna att prata om spelet, olika expansions, privat servar etc etc....