2009-05-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0SHPiT
Jag kanske var otydlig.

Jag har redan WoW (WotLK) installerat på datorn, men vill nu installera ett nytt wow där jag kan spela på privatservern. När jag stoppar i vanliga WoW-skivan för att göra detta så får jag inte upp något "Install", utan bara "Play" eftersom att den känner av att jag redan har ett WoW installerat.

Hmm, testa dra ner classicclient ifrån deras sida och kör en install.
Hade inte wow själv när jag körde igång detta så stötte aldrig på det problemet.

edit: Eller gör som Janzoo sa
Citera
2009-05-24, 19:58
Medlem
IllWills avatar
Citat:
Jag kanske var otydlig.

Jag har redan WoW (WotLK) installerat på datorn, men vill nu installera ett nytt wow där jag kan spela på privatservern. När jag stoppar i vanliga WoW-skivan för att göra detta så får jag inte upp något "Install", utan bara "Play" eftersom att den känner av att jag redan har ett WoW installerat.

Ha bara två olika text filer som du kan byta mellan, slipper du installera nytt!
Citera
2009-05-24, 19:59
Medlem
Traktorkraschs avatar
så man ska inte skaffa patch 3.1? Hur gör jag för att gå tillbaka till 2.4?
Citera
2009-05-24, 20:08
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
www.lastwow.com
jag spelar själv på denna , tycker att det kan komma in lite mer folk(ca 1.600 spelare online i genomsnitt(dagtid) ) .. bra ping men tyvärr så får man en DC lite då och då.
förövrigt har dom bra staff och en skön community så det är värt det tycker jag

Testade den och wow riktigt nice kör den nya *7 blizzrate
Citera
2009-05-24, 20:10
Medlem
M0SHPiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IllWill
Ha bara två olika text filer som du kan byta mellan, slipper du installera nytt!

Det går väl inte med tanke på att jag har patchat längre än 2.4 på min "riktiga" wowklient? Hur gör man annars då för att göra som du sa, för jag antar att spelet kommer säga något om att det är en ogiltig version om jag nu försöker connecta med min 3.X-version?
Citera
2009-05-24, 20:17
Medlem
Novums avatar
Citat:
Jag kanske var otydlig.

Går det inte att klicka in sig på skivan via "den här datorn" och det? Sen borde det ju finnas någon .exe-fil på skivan som heter "setup" eller "install"?
Kolla upp det, annars har jag ingen aning.
Citera
2009-05-24, 20:34
Medlem
M0SHPiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Går det inte att klicka in sig på skivan via "den här datorn" och det? Sen borde det ju finnas någon .exe-fil på skivan som heter "setup" eller "install"?
Kolla upp det, annars har jag ingen aning.

Det löste sig tack vare Janzoos tips om att byta namn på den orginella WoW-mappen
Citera
2009-05-24, 20:40
Medlem
Traktorkraschs avatar
Sådär nu är Classic och tbc installerat. Nu ska jag bara patcha upp det. Hur va det nu Ally eller Horde på Q-gaming?
Citera
2009-05-24, 21:19
Medlem
Janzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Sådär nu är Classic och tbc installerat. Nu ska jag bara patcha upp det. Hur va det nu Ally eller Horde på Q-gaming?

Spelar ingen roll, man kan kommunicera och raida med andra factions.

Finns en FB guild också. Jag har precis gjort en ny char (igen..) som heter Janzoo. Gtth nås på Gtth och Gtths.
Citera
2009-05-24, 21:24
Medlem
Traktorkraschs avatar
Men fan också. Nu kan man inte ändra något i Realm saken. Blir till o installera om imorgon..
Citera
2009-05-28, 01:25
Medlem
fugus avatar
Har ni dragit upp något eller? Mycket folk?
Citera
2009-05-28, 11:07
Medlem
GrovBenstommes avatar
Fan jag blev fast i lastwows 15x server tack vare chillis inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in