2007-05-06, 21:34
Bannlyst
Jag glömmer lätt vilka diskussioner jag f.n. deltar i, så då är det lämpligt att söka efter mina egna inlägg, men på sistone dyker bara uråldriga inlägg upp. Är det jag som gör något fel, eller är det fel på sökfunktionen? Finns det något lämpligare sätt att hålla reda på vad/var man har skrivit?
Citera
2007-05-06, 21:37
Medlem
Vad händer om du klickar på kontrollpanelen?
Finns inte alla trådar där som du skrivit i?
Citera
2007-05-06, 21:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardo
Jag glömmer lätt vilka diskussioner jag f.n. deltar i, så då är det lämpligt att söka efter mina egna inlägg, men på sistone dyker bara uråldriga inlägg upp. Är det jag som gör något fel, eller är det fel på sökfunktionen? Finns det något lämpligare sätt att hålla reda på vad/var man har skrivit?

Jag har samma problem, det är bara gamla inlägg som kommer fram när man söker sina egna inlägg
Citera
2007-05-06, 22:05
Medlem
Nervan!s avatar
Om man klickar på sitt namn finns en menyrad där man lätt hittar alla sina inlägg.
Citera
2007-05-06, 22:07
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardo
Ett bra sätt är att prenumerera på de trådar du skriver i, det kan du ställa in under "User CP" (Kontrollpanelen), när du gjort det så visas de trådar som ändrats sedan ditt förra besök rakt under "User CP".

Alla trådar som du har prenumeration på visas via: http://www.flashback.org/subscription.php?do=viewsubscription
Citera
2007-05-06, 22:09
Bannlyst
Snabblänkar->Min profil->Hitta alla inlägg.
Citera
2007-05-06, 22:12
Medlem
ChristianXs avatar
Finns för övrigt en tråd med exakt samma frågeställning några centimeter ner...
Citera
2007-05-06, 22:14
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Snabblänkar->Min profil->Hitta alla inlägg.
funkar inte riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in