Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Inget snack om att han är bra men han har väl ett rykte om sig att vara svår att ha att göra med, om han inte är tänkt som första val så är det en jävligt konstig värvning...
Skulle vilja säga att han är
jävligt bra. Det var Gomes som räddade PSV kvar i UEFA cupen, mot just Tottenham med en makalös räddning på en halvvolley av Malbranque. Plus ett gäng vassa räddningar under ordinarie tid också. Jag har fullt förtroende för Ramos och det känns som att hans ledarstil leder till ett kollektiv, det är väldigt sällsynt med onda miner. Skulle vara när Keano blir utbytt men det är inget allvarligt, han är bara en så sjuk vinnarskalle.
Givetvis är Gomes tänkt som förstaval, Robinson har hamnat i kylboxen under Ramos flagg och det med all rätt. Han har spelat ut sina kort i Tottenhams färger och jag ser bara en lösning vilken är att släppa honom. Robinson själv verkar otippat vara positiv till en flytt och närmast till hands ligger Aston Villa. Stuart Taylor räcker inte till i jakten efter de fyra stora och Robinson skulle säkerligen gå rakt in i startelvan. Trots hans katastrofala säsong 07/08 unnar jag honom en nytändning. Det är han värd.
YIDS YIDS!