2008-06-27, 21:28
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Sen stödjer dessa skribenter Bolton, det säger inte lite om deras intellekt ..

Gomes nära yids. Fint som snus.

Jo kommer även bli klar för City snart, ett något större frågetecken. Men de ljusblå är väl lite småkända för att göra udda värvningar.

Inget snack om att han är bra men han har väl ett rykte om sig att vara svår att ha att göra med, om han inte är tänkt som första val så är det en jävligt konstig värvning...
Citera
2008-06-27, 22:12
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Inget snack om att han är bra men han har väl ett rykte om sig att vara svår att ha att göra med, om han inte är tänkt som första val så är det en jävligt konstig värvning...

Skulle vilja säga att han är jävligt bra. Det var Gomes som räddade PSV kvar i UEFA cupen, mot just Tottenham med en makalös räddning på en halvvolley av Malbranque. Plus ett gäng vassa räddningar under ordinarie tid också. Jag har fullt förtroende för Ramos och det känns som att hans ledarstil leder till ett kollektiv, det är väldigt sällsynt med onda miner. Skulle vara när Keano blir utbytt men det är inget allvarligt, han är bara en så sjuk vinnarskalle.

Givetvis är Gomes tänkt som förstaval, Robinson har hamnat i kylboxen under Ramos flagg och det med all rätt. Han har spelat ut sina kort i Tottenhams färger och jag ser bara en lösning vilken är att släppa honom. Robinson själv verkar otippat vara positiv till en flytt och närmast till hands ligger Aston Villa. Stuart Taylor räcker inte till i jakten efter de fyra stora och Robinson skulle säkerligen gå rakt in i startelvan. Trots hans katastrofala säsong 07/08 unnar jag honom en nytändning. Det är han värd.

YIDS YIDS!
Senast redigerad av 4522 2008-06-27 kl. 22:28.
Citera
2008-06-27, 22:38
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Skulle vilja säga att han är jävligt bra. Det var Gomes som räddade PSV kvar i UEFA cupen, mot just Tottenham med en makalös räddning på en halvvolley av Malbranque. Plus ett gäng vassa räddningar under ordinarie tid också. Jag har fullt förtroende för Ramos och det känns som att hans ledarstil leder till ett kollektiv, det är väldigt sällsynt med onda miner. Skulle vara när Keano blir utbytt men det är inget allvarligt, han är bara en så sjuk vinnarskalle.

Givetvis är Gomes tänkt som förstaval, Robinson har hamnat i kylboxen under Ramos flagg och det med all rätt. Han har spelat ut sina kort i Tottenhams färger och jag ser bara en lösning vilken är att släppa honom. Robinson själv verkar otippat vara positiv till en flytt och närmast till hands ligger Aston Villa. Stuart Taylor räcker inte till i jakten efter de fyra stora och Robinson skulle säkerligen gå rakt in i startelvan. Trots hans katastrofala säsong 07/08 unnar jag honom en nytändning. Det är han värd.

YIDS YIDS!

Du har naturligtvis bättre koll på Tottenham än mig som har sympatier på annat håll men just denna strävan efter ett kollektiv känns inte riktigt i linje med att plocka in en strulig brassemålvakt... Han kanske bara behöver en nystart och kommer att dominera i PL...
Citera
2008-06-27, 22:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Du har naturligtvis bättre koll på Tottenham än mig som har sympatier på annat håll men just denna strävan efter ett kollektiv känns inte riktigt i linje med att plocka in en strulig brassemålvakt... Han kanske bara behöver en nystart och kommer att dominera i PL...

Känns osäkert med Robinson i målet så jag välkomnar detta köp då jag håller på Spurs. Kansken några år för sent men en mkt kompetent målvakt som det flesta har varit inne på.
Citera
2008-06-28, 02:18
Medlem
David_Villas avatar
Vem kan ersätta Ronaldo i United om han sticker? Ribery kanske?
Citera
2008-06-28, 02:19
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_Villa

Tror inte Ribery vill lämna Bayern dock.
Citera
2008-06-28, 03:14
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_Villa
Han skulle väl kunna ta över högerytterpositionen men att ersätta Ronaldo är nog omöjligt. Om Ronaldo lämnar skulle United behöva en ordentlig högerytter men även en tung striker som gör mkt mål.
Citera
2008-06-28, 16:13
Medlem
I.P.Freelys avatar
http://fotbollskanalen.se/1.521588/2008/06/28/inter_har_gjort_klart_med_lampard_och_quaresma

Vad sägs? 95 miljoner är väl alldeles för lite?
Citera
2008-06-28, 16:50
Medlem
Inte direkt.
Citera
2008-06-28, 17:07
Medlem
4522s avatar
325 miljoner för Quaresma?
Tror nog att alla Milanisti sitter och skålar gott ikväll. Det här är ingen bra värvning i mina ögon. Quaresma är en överskattad spelare som har svårt att prestera, det syntes tydligt i EM och har synts i andra sammanhang. Han är en bortskämd skitunge med övermod som alltid försöker göra det med finess. Skulle nog tro att det blir svårt för honom under Mourinhos komplexa och taktiska spel. Det lämnas inte jättemycket utrymme för soloräder och klacksparkar. Jag är skeptisk till tusen men någon match kanske han är bra iallafall. Så länge det inte är mot Udine är jag nöjd.
Citera
2008-06-28, 17:42
Medlem
Brullas avatar
Varför är portugiser så in i helvete dyra. Först Nani och nu Quaresma med jättehög prislapp.
Citera
2008-06-28, 17:49
Medlem
Vad tror Ni Bolton hade fått för spelare med en prislapp på runt 120-130 miljoner? Alternativ till Elmander alltså som jag tycker låter som en väldigt dyr affär. Inte ens under förra säsongen hade jag tyckt att det var ett rimligt marknadspris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in