2008-06-23, 00:54
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Japp, eller Le Arse. Hade definitivt inte passat i Chelski men tror han går dit.

Precis som många andra
Citera
2008-06-23, 01:08
Medlem
Jockegrillars avatar
Fast har läst nåt rykte om honom och Arse, faktiskt.
Citera
2008-06-23, 01:16
Bannlyst
Fredrik Stoor till Blackburn är ett rykte. Skulle vara bra för hans framtid!
Citera
2008-06-23, 13:31
Medlem
suocas avatar
ronaldo till madrid verkar bli av, han kan ju aldrig toppa sin säsong i ManU, lika bra att dra.
Citera
2008-06-23, 13:56
Medlem
Sitter bara o väntar på när övergången till Real ska bli klar för Ronaldo... Finns inte en chans att han kommer stanna i United, så känns det för mig iaf.
Men om United får Sneider + massvis med pengar så känns det helt ok ändå, visst är det aldrig bra att tappa en sån viktig spelare som Ronaldo, men bättre att sälja han nu medans man får som mest betalt än att han ska tvingas vara kvar i klubben mot hans vilja. Då kommer han aldrig göra en inte ens i närheten av en lika bra säsong igen, om han ens får spela för SAF. En spelare som inte vill spela i klubben ska inte spela heller.

Ingen spelare är större än klubben! Återigen dags för SAF att visa det och samtidigt cahsa in så mkt som möjligt...
Angående om det kommer gå nån spelare från Real till United i utbyte så hoppas jag betydligt mer på att det blir Sneijder än Robinho. Tror han skulle klara sig betydligt bättre i PL än vad den lille brassen skulle göra. Ramos skulle inte sitta fel heller, men det kommer nog aldrig hända.

EDIT:
Läser nu på manutd.com och enligt News of the World så är United (Även Chelsea & Pool) intresserade av Rafael van der Vaart. Priset ryktas vara kring £15 miljoner.
Senast redigerad av baruba 2008-06-23 kl. 14:01.
Citera
2008-06-23, 15:55
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Men om United får Sneider + massvis med pengar så känns det helt ok ändå

Varför skulle ni få Sneijder? Var har du läst det? Såvitt jag vet så är den enda spelaren man erbjudit Robinho+pengar.
Citera
2008-06-23, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Varför skulle ni få Sneijder? Var har du läst det? Såvitt jag vet så är den enda spelaren man erbjudit Robinho+pengar.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=736257
Citera
2008-06-23, 19:05
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Hoppas Roman övertygar honom att SB är hans nya hem. Det ska väl inte vara så svårt med tanke på att Roman finansierar ryska landslaget?

Å andra sidan investerar Roman massor i rysk fotboll generellt så han kanske inte vill tömma det på resurser?
Citera
2008-06-23, 19:26
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl

Äh, man kan väl alltid önskedrömma?
Citera
2008-06-23, 20:09
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Å andra sidan investerar Roman massor i rysk fotboll generellt så han kanske inte vill tömma det på resurser?

Jo men Arsjavin kommer ju definivt utvecklas som spelare och det kan aldrig vara dåligt för Ryssland. Att spela i en klubb som ägs av Roman måste ju kännas lite mer tryggt än att flytta till ett land och klubb där du inte kan språket och inte har ngt som får dig att känna dig trygg. Jag hoppas Roman övertygar honom men jag hoppas även att Roman inte betalar allt för mycket för han. EM-spelare är jag alltid liiite skeptisk mot...
Citera
2008-06-23, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jo men Arsjavin kommer ju definivt utvecklas som spelare och det kan aldrig vara dåligt för Ryssland. Att spela i en klubb som ägs av Roman måste ju kännas lite mer tryggt än att flytta till ett land och klubb där du inte kan språket och inte har ngt som får dig att känna dig trygg. Jag hoppas Roman övertygar honom men jag hoppas även att Roman inte betalar allt för mycket för han. EM-spelare är jag alltid liiite skeptisk mot...

Ingen har hittills utvecklats i Chelsea så jag har lite svårt att se en 28 åring utvecklas.
Citera
2008-06-23, 21:00
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ingen har hittills utvecklats i Chelsea så jag har lite svårt att se en 28 åring utvecklas.

Ne just det. Gå och lägg dig Kenta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in