Citat:
Ursprungligen postat av Ilprincipino
Hur känns det såhär efteråt? Inga fler liknande droger?
Jag tror att man inser om hallucinogena droger är någonting för sig väldigt fort. Det är inget för mig iaf... Men man har testat.
Nope, inga fler liknande droger efter det. Om som jag skrev tidigare så var trippen i sig inte obehaglig, jag råkade inte ut för några hemskheter. Det som är obehagligt är hur borta jag var och att jag inte var medveten om att jag hallucinerade. Jag kan inte förklara riktigt hur det känns. Om du har nån brevid dig just nu, så är du verkligen övertygad om att den personen är där, eller hur? Ingen tvekan om saken? Han/hon ÄR där, du kan ta på den, prata med den och få respons. Ni kan ha en diskussion. SÅ var det att hallucinera på Datura. Som att drömma i verkligheten. Jag har också läst om folk som har börjat prata med döda objekt, såsom växter och statyer. Jag förstår precis att det är möjligt!
Jag kommer ihåg nu att mitt ex också grät när jag pratade med henne, för att hon var ledsen. Och jag tröstade henne och torkade hennes tårar... jag tyckte verkligen synd om henne och bad om ursäkt för mitt beteende och att jag hade sårat henne.
Jag såg också lite suddigt under hela trippen och var väldigt känslig för ljus.
Sen tror jag själv att jag nog skulle tycka om andra hallucinogener som LSD. Jag är väldigt intresserad av det undermedvetna och det som man egentligen inte vet om sig själv, det som ligger djupast. Och det psykedeliska verkar väldigt intressant, hur man ser saker och ting visuellt. Dock så har jag haft problem med panikångest tidigare i mitt liv så jag vet inte riktigt om det skulle påverka. Men vi får se om/när det händer...
Tack för era snälla kommentarer om rapporten i sig, synd bara att jag inte kommer ihåg mer.