Anslutningen till mitt Wlan stängs av titt som tätt. Går någon minut, frånkopplar, kopplar igen och vice versa hela tiden. IBland funkar det länge men oftast får jag problem
Anslutningen till mitt Wlan stängs av titt som tätt. Går någon minut, frånkopplar, kopplar igen och vice versa hela tiden. IBland funkar det länge men oftast får jag problem
Samma problem för mej, kör med netgears nyaste router, 24mbit.
Skitjobbigt imo.
jag vet inte vad trådskaparen har för router, men jag har netgears och den var likadan.. Men gå in i routerns inställningar (skriv bara in 192.168.1.1 i webbläsaren) och tanka hem den nyaste firmwaren, det funkade fint för mig..
annars så finns all ny firmware på www.netgear.com
Vad gör du medans det händer? När jag hade D-link och körde bittorrent så stängdes mitt wlan också ner (för många anslutningar i routern) men det visade sig att det inte var fel på wlan:et utan att routern startades om bara..
Som sagt va har du för router, Kryptering, wlan-kort, och vad gör du/kör för program när detta händer
Ibland blir det så för mig med. jag använder ett intel kort och en d-link 624+ router. men jag brukar ha igång internet radio typ i winamp och stängt av ljudet med funktionen mute.
Annars kan de vara något som stör ex. trådlösa telefoner, testa koppla ur de.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!