2007-05-02, 21:57
Medlem
Jag har förälskat mig i Ikeas bäddsoffa Beddinge Lövås. Gillar att den blir en vanlig säng när den är i sängläget. Men jag tycker inte att den ser så värst stabil ut. Någon som har erfarenhet av bäddsoffan? Gnisslar den något när man vänder sig? Går den att knulla i utan att hela skiten rasar sönder eller att sängen hörs över hela kvarteret? Övriga åsikter? Åker nog och provligger den så småningom men vill gärna höra lite åsikter om den först.

Här är en länk till bäddsoffan: http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...roductId=71735
Citera
2007-05-03, 18:12
Medlem
Jag var och testade den tidigare idag. Kändes hur stabil som helst och den var skön att ligga i och man intar en halvliggandes, bekväm ställning när den används som soffa. Men den billigaste varianten för 2495kr har en stenhård madrass som inte alls är skön. Så det får bli att hosta upp 500 kr extra för den lite mjukare madrassen.

Eftersom jag har testat den och ingen har svarat så kan tråden låsas.
Citera
2007-05-03, 22:56
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
Jag var och testade den tidigare idag. Kändes hur stabil som helst och den var skön att ligga i och man intar en halvliggandes, bekväm ställning när den används som soffa. Men den billigaste varianten för 2495kr har en stenhård madrass som inte alls är skön. Så det får bli att hosta upp 500 kr extra för den lite mjukare madrassen.

Eftersom jag har testat den och ingen har svarat så kan tråden låsas.

jooo då den e helt oki, dock när man som jag sparat in på ( kuddhållaren under) så tippar den gärna framåt... vilket gäster har fått upptäcka
Citera
2007-05-04, 23:49
Medlem
Nu har jag och flickan invigt bäddsoffan. Inte ett ljud från soffan eller väggarna. Bara våra egna ljud. Inte illa för en bäddsoffa måste jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in