Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-02, 21:03
Medlem
Jag har beställt av rimonabant tidigare och det har alltid fungerat bra med både leverans och mailkontakt, men denna gången står jag utan leverans eller mailsvar och 391kr fattigare.

Nån som kan svara på varför det krånglar med rimonabant?

Sidan fungerar tydligen inte ens nu.

Hjälp mig nån snälla...bör jag polisanmäla???

FÖRRESTEN: Jag skulle behöva nåt bra att sova på som man inte blir slapp av dagen efter...nåt i stil med benzo eller imovane....jag får inget av det utskrivet längre och sover sällan mer än två timmar per natt samtidigt som jag jobbar arslet av mig...snart går jag tamejfan in i väggen!

Blir mycket tacksam för hjälp....tack på förhand!
Citera
2007-05-02, 21:28
Medlem
jimmypages avatar
Varenda jäkla sida som säljer något drogliknande i sverige ligger ju nere nu. Börjar på allvar undra om inte LL faktiskt blivit inplockad av farblor blå.

Men eftersom man inte läst en rad om det i någon tidning så kanske det är troligast att han blåst alla en gång för alla och flyttat från landet.
Citera
2007-05-02, 21:50
Medlem
Ägs av Läderlasse som verkar ha åkt dit för nåt.
Citera
2007-05-08, 10:22
Medlem
Är det bara att glömma både varor och cash då?
Citera
2007-05-08, 10:46
Medlem
Ado0s avatar
På ett par av Lasses andra sidor har följande text kommit upp:

Citat:
På grund av tekniska / logistiska problem så flyttar vi vår bas till ett annat land

Vi räknar med att vara igång 30 maj

Alla betalda beställningar skickas så fort vi kan.

Vi beklagar fördröjningen.

Detta gäller antagligen alla hans sidor eftersom alla sidorna han har försvann samtidigt.

Just hang in there..

Om du inte fått dina saker efter att sidan kommit upp igen så maila och påpeka det.
Citera
2007-05-08, 13:43
Medlem
Peta_Es avatar
Riskbedömning och profilering - Myter kontra Logik [FB'Droger'§1337 FB vs LL

FB Riskanalys: LL 200705 §1337-1a.

Punda helt sönder den informationen som i tidigare trådar berört dessa ämnen på flera plan. För att effektivisera nedbrytningen av samtliga påståenden, tidningsklipp och aktivera logiken ett par snäpp, dock med viss ökad risk för överprofilering utav de fakta och logiska slutsatser man kan ta fram ur grundmaterialet! Förhoppningen är att kunna läggga ut ett ganska komplett pussel som rimligvis ger oss en bra fingervisning vad vi har att vänta.

Jag föreslår en kort bensträckare på 5 minuter innan vi går vidare. Kaffet är färdiggt om nu någon skulle vara sugen på det samt vid spisen finner ni lite mer lightprodukter som Loka, Club Soda & Coca cola för de lite yngre. Snittarna jag har dukat fram är en jämn och aromatiskt skicklig kombination 1/3 ark Lambi toapapper toppade med krämig Amfetaminbas. Godast är det oftast i mitten av alla praliner jag stött på - Så jag snålade inte med det godaste. 0,5g i varje 'snitt'/'bomb' sköljs raskt ner med fördel av någon utav de lightprodukterna dagen till ära. Vi har nog tid för en snabb cigarett efter avnjutigt snittarna.

60 minuter senare efter otaliga överläggningar, testosteron bevisning och en numera trasig 20" LCD-TV är det med nöje jag presentera frukten av vårt slit, Rapporten

( Vilka är VI nu helt plötsligt när jag tänker på det?!? Nåja, egalt i detta sammanhang ändå )

Citat:
FB Riskanalys 200705 §1337-1b. [Inledande handlingar hittas i §200705 §1337-1a]

' Närmare undersökningar av "LL" visar på tydliga grunder att den bild som samhället ser på "LL", vara en man med i vardagliga ordalag 'en lägre än genomsnittligt begåvad man med dålig klädsmak i TV-Intervjuer' egentligen är fasaden till ett kanske något excentrisk, men dock väldigt slipad affärsman.
Vad som mer tydligt påvisar en skärpt affärsman är dennes förmåga att känna till sin planhalva samtidigt som det bakom lyckta dörrar anlitas firmor med uppgift att bygga fasader även kring motståndarens planhalva ( Svenska rättsväsendet ) vilket innebär en gardering om någon pappersryttare hos Skattemyndigheten har på tok för mycket fritid och gräver djupare i hans privatekonomi.

"LL" har med all säkerhet gjort sig ett namn hos de flesta Svenska myndigheter vilket påvisar authentiteten i antagandet om att "LL" håller stora penningbelopp rullande och hans möjligheter att expandera inom andra farlanger än enbart legala droger.
Tittar man närmare på hela 'verksamheten' där "LL" företag måste sägas tillhöra är "Hälsokost". De summor det handlar om matchas endast porrindustrin. ( Känns överflödigt vilket illegalt affärsområde som knäcker samtliga utan problem och inte heller direkt relevant till denna rapport. )

Med ovan given information anser Vi.... ( Fortfarande bara jag, måste ätit för många av mina snittar - Låter dock proffsigare om det är ett lagarbete. Jag och mina okända sidor, ja.. Ja det kan jag köra på, alla verkar instämma genom att inte yttra sig mer i den frågan ) ....att en kreativ affärsman skullle strunta i sina nuvarande försäljningställen helt och hållet och försvinna helt låter ytterst osannorlikt då inte ens en dåre skulle ta död på sin enda ko, bara för att det blev mindre mängd mjölk än väntat och därmed var frukosten förstörd. Och för att inte säga resten av veckan skulle bli ännu värre då flingor utan mjölk är riktigt tråkigt.

Vi finner det med stor sannorlikhet inte bli en ny börskris pga. "LL" lurat er, samt med här nedan teori ligger vi igen på en högre sanningsgrad än Aftonbladet. ( Folkets-TEMO undersökning)

FB Riskanalys: LL 200705 §1337-1c -Möjliga scenarion.

Citat:
"LL" har hamnat i klammer med rättvisan - Han bestämmer sig för att ligga lite lågt. ( Ingenting har bekräftats eller dementeras & skulle jag sätta ett ord på detta: En otroligt lyckad PR-Kupp!! Folk vars hobby fram tills nu bestått utav att byggga skräddarsydda växthus åt sniglar talar om det.

Om teorin ovan stämmer, så har vi räknat ut sannorlikheten genom objektiva mätstickor. Till att testa denna lite annorlunda historias ' möjlig sanninghetshalt' krävdes ett enormt mod, självbehärskelse, en toalett med taskig belysning, 2 buntar med tidningen MAD från början av 90talet samt som referens gårdagens nyheter idg, med andra ord tidningen Metro.
Metro visade sig vara en ganska klen sticka i förhållandet till all uppståndelse kring "LL" och hans verksamheter, så för att hålla mig till beprövade testmetoder gick jag tillbaka till en dag och ett år äldre variant av Aftonbladet. Eftersom objektivitet är ett rättsnöre av kaliber ärligt uttala mig om att ingenting har på ett år ändrat sig i Aftonbladet. De var för ett år sedan även då det svenska folkets officiella informationskanal i Narkotikarelaterade frågor, samt mellan raderna skymtes de små 'superhemliga' memos som aldrig existerat när de väl råkar återfinnas. Ord som våra folkvalda använder beskriver den breda massan ( dvs. oss skattebetalare ) hyllas ogenerat främst bland kontaktannonser men även i Köpes/säljes delen, då dessa avdelningar är väl lämpade att läsa under ett stressat toalettbesök. " Bajsmakeri är åretshundradets ord, ännu en gång!! - Nähä verkligen är min spontana kommentar till det ironiskt saxade ur memohögen under DN's Bostadsbyten direkt ifrån Rosenbad.

Citat:
Det står i mina ögon bortom allt rimligt tvivel ( 2007-05 : §1337 AP vs LL ) att "LL" företagsamhet kommer fortsätta i allra högsta grad. Om myndigheterna låst hans kända konto & tillgångar under tiden utredningen pågår kan det nog dröja ett tag innan det blir tal om ev. återbetalning. Horoskopet säger idag Tisdag: Ge inte upp för lätt. Tjata hellre lite extra, än att sörja av att annars glömma.

Expertpanelen är enig - "LL" kommer tillbaka, med mer erfarenheter att driva sina verksamheter effektivare och kommer med all säkerhet gottgöra för den senaste tidens problem. Tror det inom handels kallas för 'Kundvård', något vad jag erfar "LL" på senare tid verkligen börjat ta till sig.

Peta_E stänger ner FB och sätter punkt för denna rapport.

Casefile: LL200705SE - FB Riskanalys: LL 200705 §1337-1.A | MARKED 'CLOSED'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in