Citat:
Ursprungligen postat av
Studsboll
Deras affärsidé är inte att erbjuda ett egentligt jobb, utan att få betalt för något de hävdar är ett utfört jobb. Så snart de fått kontanter drar de vidare. De material de hunnit använda är som sagt oftast stulet och när det gäller själva "arbetet" är det så att säga gratis för dem eftersom de inte skulle gjort något annat under tiden. Att de blir anlitade beror på att tillräckligt många är lättlurade dårar som tror de är smarta som anlitar svart arbetskraft men som inte inser VEM de anlitar...
Jo visst,men att låta detta patrask börja riva sitt villatak,samt ge en handpenning för material

tror att endast en promille av vanligt folk är så jävla KORKADE,
tror som jag sagt tidigare att det är Invandrare som blir lurade i första hand,i min branch vill
dessa till 90% deala o betala svart,har gjort åtskilliga jobb efter folk som anlitar ryssar/tattare etc..
gratis är inte alltid gott,och eftersom ROT inte gäller vid takomläggning,så borde folk som tar in ett
par offerter (pressad branch) o sen jämför,tror ej dom tar sig in på en bygghandel o stjäl allt

och sen kranlyft etc..och ändå anlitar så måste man vara svagbegåvad
Om jag ej missförstått så är däremot asfaltering,stenjobb,mark ej berättigat till rot,så då blir säkert
folk kåta när dom får priset JALLA JALLA