2014-06-09, 22:47
Medlem
Citat:
http://www.expressen.se/gt/asfaltsla...v-vapnat-gang/

Applåd för motorintresserad ungdom !!! Bara kul att höra.
Citera
2014-06-09, 23:37
Medlem
VLAD0s avatar
Är det någon som vet vad som startade händelsen på Åby-camping?
Citera
2014-06-09, 23:52
Medlem
Ok i just spoke to the big man called T in camp the Volvo lorries are ready to attack any old cars that come into the camp tonight night tonight we don't care if they are destroyed plus Iam arranging weapons to be close by as well if and only if weapons are used by the swedes or the Swedish police use guns some people are form Northern Ireland are well used of weapons.....plus the pig von Reinfedlt is meeting the pig Cameron in sweden to decide a job for him after he loses the election, however I hope Frau Merkel stops that and any shootings on Brutish or Irish citizens will be well reported with the international media in stockholm not that Cameron gives a fuck but shows how racist your society is and the all shootings that's going on in Goteborg no wonder the mountain muslims are mad with you and fed up they should come and join us (no jobs called Blatte and the rest) ...your welcome to have a go tomorrow I will be in the camp well armed as well as I hate swedes and only to willing to cut one in half on behalf of all people you killed in the second world war indirectly with your iron ore shipped to nazi Germany. I will burn a picture of your Nazi queen slivia a second rate Brazilian/German whore whose father stole Jewish property during war. Sleep on that you Nazi pigs
Senast redigerad av BobbySands 2014-06-10 kl. 00:06.
Citera
2014-06-10, 00:11
Medlem
Vad gör folket i staden då? Det är bra att några är less och vill driva bort dessa kräk, men varför gör ni det inte mer jävligt för dem? Lås in dom, tänd på, kasta sten, vad som helst?
Citera
2014-06-10, 00:20
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Nej, han påstod att tyskar har åkt genom Sverige för att invadera Norge vilket är fel.
Att trafik för obeväpnade tyskar har skett är inget märkvärdigt eller nytt under solen, men då är det också en helt annan grej.

Ja det var ju en annan sak.

Dock hoppas jag på bråk i Götet imorgon, jag har försökt stämma träff med Sands, men inte fått mer svar än att kommer jag med vapen kommer dom med dubbelt upp.

Undrar hur det egentligen ser ut i vapenstatus med dessa dårar som är här?
Än så länge har dom inte visat vapen trots att dom blivit hotade och bortkörda både här & där.
Citera
2014-06-10, 00:23
Bannlyst
De diskuterar asfaltsläggare på P4 nu. De tar såklart i sann PK anda asfaltsläggarnas parti och tycker synd om dom.

Tjejen sa bland annat:

Citat:
Hur arga kan man bli på främmande människor?

Hur arga kan man bli på asfaltsläggare?

Då sa killen:

Citat:
De är dom som ska bli arga på dig som följer efter dom!

Citera
2014-06-10, 00:31
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Undrar hur det egentligen ser ut i vapenstatus med dessa dårar som är här?
Än så länge har dom inte visat vapen trots att dom blivit hotade och bortkörda både här & där.

Nja, det beror väl på om man klassar basebollträ som vapen eller inte.
Citera
Medlem
Intressant ämne, eller vad man ska säga..

Anledningen till att vi har det såpass bra som vi har det i Sverige är att vi länge bekämpat den typ av beteende som dessa "Irländska asfaltläggare" har.
Hade vi tillåtit det i större utsträckning så hade vårt samhälle snart kollapsat.
Att försvara deras levnadssätt är att säga att man tycker sämre levnadsstandard, hälsa och miljö vore bra.

Samtidigt råder fri rörlighet inom EU, så man kan inte hur som helst stoppa folk från att resa in i landet.
Därav den tama behandlingen från myndigheterna, man måste följa lagen helt enkelt.

Om den där gynnaren "BobbySands" inte är ett troll så har vi ytterligare ett exempel på varför vår kultur är mer framgångsrik än asfaltläggarnas. Att hålla på och hetsa till våld och aggressioner med hänvisning till vad farfars far gjorde under andra världskriget är sådant som folk som inte vill ha det bättre håller på med.
Flera länder håller på så, till exempel Israel mfl. där våld och konflikter bygger på händelser som sägs ha utspelat sig hundratals eller tusentals år tillbaka.

Bara korkade människor håller på så. De som är lite smartare inser att vad farfars far hade för sig 1940 är inget som jag kan lastas för. Vi lever trots allt en bra bit in på 2000-talet, inte 1940.
Citera
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Utmärkt att någon faktiskt gör något mer än att gnälla framför datorn. All heder åt dessa killar som tagit saken i egna händer. Snuten står ju handfallna som vanligt och vill ha sin jäkla dialog. Funkar inte med blattar och funkar inte med zigenarsvin heller. Det ända dom förstår är våld. Återstår att se om dom rör sig upp mot mina trakter sen. Det här initiativet var ju riktigt inspirerande.
Citera
2014-06-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teknikfreak
Intressant ämne, eller vad man ska säga..

Anledningen till att vi har det såpass bra som vi har det i Sverige är att vi länge bekämpat den typ av beteende som dessa "Irländska asfaltläggare" har.
Hade vi tillåtit det i större utsträckning så hade vårt samhälle snart kollapsat.
Att försvara deras levnadssätt är att säga att man tycker sämre levnadsstandard, hälsa och miljö vore bra.

Samtidigt råder fri rörlighet inom EU, så man kan inte hur som helst stoppa folk från att resa in i landet.
Därav den tama behandlingen från myndigheterna, man måste följa lagen helt enkelt.

Om den där gynnaren "BobbySands" inte är ett troll så har vi ytterligare ett exempel på varför vår kultur är mer framgångsrik än asfaltläggarnas. Att hålla på och hetsa till våld och aggressioner med hänvisning till vad farfars far gjorde under andra världskriget är sådant som folk som inte vill ha det bättre håller på med.
Flera länder håller på så, till exempel Israel mfl. där våld och konflikter bygger på händelser som sägs ha utspelat sig hundratals eller tusentals år tillbaka.

Bara korkade människor håller på så. De som är lite smartare inser att vad farfars far hade för sig 1940 är inget som jag kan lastas för. Vi lever trots allt en bra bit in på 2000-talet, inte 1940.

Stop going on about your high culture fact is you have none only a borrowed one from German culture, and forget about the 1940s you had until 1976 a race biology department and long after the war sterilise gypsies and sami peoples. Your high culture and high standards are only in your self built swedish imagination generated by many years of folkhem swedish ideology, which is pure Aryan bull shit
Citera
2014-06-10, 05:11
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VLAD0
Är det någon som vet vad som startade händelsen på Åby-camping?
Det verkar inte vara något särskilt som har hänt. Kanske en "misslyckad" asfaltering av en garage-uppfart, eller en massa människobajs och avskräde som gjorde folk less.. T.o.m djur brukar ju gå en bit bort innan de bajsar, och oftast använder de (ungefär) samma ställe - de skiter inte som pikeys, direkt utanför dörren på husvagnen.

Jag blev glad, och samtidigt skamsen, för att "de svenska nazisterna" (jag är ironisk!), körde bort zigenarna från Åby. Zigenare? Kanske fel ordval, men jag skiljer inte på nors och mört - de är båda skräpfisk.

Varför är jag skamsen? För att jag inte var med - där och då!
Citera
2014-06-10, 06:55
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
Stop going on about your high culture fact is you have none only a borrowed one from German culture, and forget about the 1940s you had until 1976 a race biology department and long after the war sterilise gypsies and sami peoples. Your high culture and high standards are only in your self built swedish imagination generated by many years of folkhem swedish ideology, which is pure Aryan bull shit

Snälla fortsätt skriva dina inlägg! Jag bara längtar efter nästa visdomsord från dig.

-Vilken klinik sitter du på?
Får du mycket psykofarmaka?

Herregud, du ger mig veckans garv tack vare dina inlägg. Du vet så väl att alla här bara hatar packet du försvarar men du kämpar på. Hoppas din psykos snart går över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in