Citat:
holysunken Citat:
Om grabben är 19år och inte har koll på något så borde han inte köra en massa 2v on/off heller. Nu rekommenderade jag 30mg ED 6v men en 250mg Testo E EW skulle fungerat också. Men jag är nyfiken på varför du och insolent tycker kortkurer är bättre?
"Kortkurer" har fungerat bra för mig. Både resultatmässigt och när jag kollat värden hos doktorn efteråt. Väldigt snabb återhämtning oxå kan tilläggas.
Med kortkur menar jag EJ 2v on/2off det är förkastligt. Snarare 2v on/9v off eller nåt liknande, minst.
Självklart ger 6v mer än 2v men om man inte har bråttom och är "rädd" om kroppen kan det vara värt att prova. Men som sagt beror ju på vilka mål man har också.
EDIT: Kan tillägga att detta bara är vad jag upplevt, är inte tillräckligt skicklig för att komma med några avancerade kurupplägg. Vad jag menade ang om grabben är 19år är bara att man borde utgå från hans mål/erfarenhet osv. och sedan komma med bra förslag...
Om jag inte är helt ute o simmar så har väl du (holysunken) bra koll på saker o ting så jag menar inte att gå emot dig o dina tankar här