2003-07-30, 19:42
äldre konto (old)
Ej medlem
en riktig SAGAT....
dvs den skit stora muay thai killen från street fighter

http://www.sherdog.com/articles/silvamontanha_training/silvamontanha.htm

2,20m 180kg 8O
Citera
2003-07-30, 21:49
äldre konto (old)
Ej medlem
yepp. han är en stor jävel. och det kommer absolut bli problem att ta honom. speciellt om han har teknik. vilket sapp inte har. men han är svårslagen ändå.

däremot kommer nog denna killen bli trött snabbt som fan. och det är ju hans svaghet. men vi får se hur det går. själv tycker jag det är lite tråkigt när dom letar monster istället för skickliga killar.
Citera
2003-07-31, 02:52
äldre konto (old)
Ej medlem
fan tänk om han får in en träff med all sin kraft och vikt bakom..
å slår killen uppifrån neråt måste han ju nästan göra..
fan den han möter kommer inte ens duga som köttfärs efter de.....
när kan man se han slåssas?
Citera
2003-07-31, 02:57
äldre konto (old)
Ej medlem
8O 180 Kg 2.20 cm 8O
Citera
2003-07-31, 16:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaizen
yepp. han är en stor jävel. och det kommer absolut bli problem att ta honom. speciellt om han har teknik. vilket sapp inte har. men han är svårslagen ändå.

däremot kommer nog denna killen bli trött snabbt som fan. och det är ju hans svaghet. men vi får se hur det går. själv tycker jag det är lite tråkigt när dom letar monster istället för skickliga killar.

K-1 börjar ju likna ett skämt. Plockar bara in en massa berg istället för att leta efter talang. Inte konstigt att fler och fler K-1 fighters letar sig till Pride(MMA). Crocop går det ju bra för och jag hörde senast igår att Sefo och LeBanner båda tränar hårt för att tävla i Pride.

Montahna Silva blev för övrigt diskad i sin första K-1 match. Han fortsatte att slå sin motståndare när denna låg ner. Innan detta ska han enligt rapporter(som jag inte orkar leta reda på och länka till), inte ha imponerat nämnvärt. Och Japanen han mötte är inte av toppklass.

Så var det med det. Silva ska också snart göra debut i mma vilket ju verkar passa honom om man ser på hans senaste resultat.
Citera
2003-07-31, 18:19
äldre konto (old)
Ej medlem
hmm vet du vilken match de va i K-1 han slogs i? eller kanske har du ngn film? men iaf jag tycker det är grymt att lebaner ska va me i pride... han tränar väl me chute boxe om ja inte minns fel
Citera
2003-07-31, 18:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user092
hmm vet du vilken match de va i K-1 han slogs i? eller kanske har du ngn film? men iaf jag tycker det är grymt att lebaner ska va me i pride... han tränar väl me chute boxe om ja inte minns fel

Han slogs i K-1 - Beast 2 June 29, 2003. En gala som handlade rätt mycket om storlek. Mötte en viss Musashi. kunde inte hitta ngra bilder från matchen dock. Stod inte vart det var matchen gick av stapeln, men jag vet att det var i Japan iaf.

Lebanner i Pride rockar ganska bra håller jag med om. Är rätt säker på att han inte tränar med Chute Boxe. Det var nära att bli så ett tag men sen skadade han sig. Tror han tränar hemma i Frankrike faktiskt. Men som sagt, jag har inte full koll på detta.

Tror inte att varken LeBanner eller Sefo kommer att lyckas bättre än Crocop men det får väl tiden avgöra antar jag. Skulle helst se att Stefan Leko ger det ett försök. Han tränar ju med Team Golden Glory så det är nog ingen möjlighet att detta kan ske i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in