Tja, undrar om det finns något oralt AAS preparat som inte ger allt för mycket allvarliga bivärkningar, är inte så fruktansvärt instatt i det, har läst mycket om deca-durabolin men sprutor är värkligen inte min grej.
Längd: 184
Vikt: 70kg
Tja, undrar om det finns något oralt AAS preparat som inte ger allt för mycket allvarliga bivärkningar, är inte så fruktansvärt instatt i det, har läst mycket om deca-durabolin men sprutor är värkligen inte min grej.
Längd: 184
Vikt: 70kg
tack boyz
Se till att bli insatt innan du trycker/äter något som någon annan tycker funkar bra. Alla svarar inte lika, sen tycker jag att du ska skriva ner några rader hur länge du tränat. Vilka mål du har men på rak arm så tror jag du ska satsa på mat och bli duktigt insatt där innan du använder AAS.
Nej jag är inte så jätte insatt, därför skapade jag denna tråden så jag kan få hjälp om vad jag ska läsa på extra om, se om det verkar passa mig, men jag är inställd på att köra 1 kur och det kommer jag göra, men jag vill veta vilket preparat som lämpar sig först så jag inte förhastar mig in på något. Så nej tro inte att jag bara kommer gå o hoppa på en kur som jag inte vet något om, men vill veta några bra alternativ som inte fuckar upp kroppen allt för mycket så jag kan läsa på. Jag har tränat ca 1.5 år och jag äter rätt. Mer kalorier än vad kroppen förbränner plus Whey-80 Gainer.
70 på 184cm efter 1.5 års träning med bra kost? Har tränat bara nån månad längre än dig men väger ändå motsvarande 12kg mer än dig, känns som att det är någon viktig faktor du negligerat rejält. Men ska kura trots det, så finns det bra information i de klistrade trådarna högst upp på forumet.
70 på 184cm efter 1.5 års träning med bra kost? Har tränat bara nån månad längre än dig men väger ändå motsvarande 12kg mer än dig, känns som att det är någon viktig faktor du negligerat rejält. Men ska kura trots det, så finns det bra information i de klistrade trådarna högst upp på forumet.
Den viktiga faktorn är i vilken form ni är, bf.
Bara för du väger 12kg mer kan ju lika gärna betyda att du käkat 10000mg ostbågar ed i några år.
MVH